Berea Ciuc Premium are capac cu inel | Progresiv
Berea Ciuc Premium lanseaza sticla de 0,5 litri cu noul capac cu inel, oferind consumatorilor acces rapid la berea lor preferata. Sticla Ciuc Premium de 0,5 litri si-a pastrat aspectul clasic si autentic iar capacul cu inel reprezinta un beneficiu functional adus produsului.
„Prin lansarea sticlei de Ciuc Premium de 0,5 litri cu noul capac cu inel le propunem consumatorilor sa renunte la cele 1000 de moduri de a deschide o bere, fie ele clasice sau alternative, oferindu-le acces rapid la berea lor preferata.Acesta este modul in care „o bere dintr-o mie” devine mai usor de savurat.”, declara Gabriela Galatanu, Group Brand Manager.
Lansarea produsului va fi sutinuta de campania nationala de advertising “O mie de moduri de a deschide o bere”, ce se desfasuroara in perioada 22 februarie – mai 2010. Mesajul campaniei va fi transmis prin intermediul urmatoarelor canale: TV, presa, outdoor, online si materiale promotionale. Pe langa aceste componente clasice, o serie de executii neconventionale sunt menite sa atraga atentia asupra mesajului campaniei si sa sustina imaginea marcii de bere Ciuc Premium pe piata.
Noua campanie “O mie de moduri de a deschide o bere” este continuarea campaniei din 2009 - “O apa dintr-o mie pentru o bere dintr-o mie”. Noua campanie comunica unicitatea berii – “”o bere dintr-o mie” si beneficiul functional pe care sticla de Ciuc Premium de 0,5 litri cu capac cu inel il aduce consumatorului, facandu-l pe acesta sa se bucure mai usor de berea preferata.