BELGIUM: Lidl now also has a Belgian web shop | Progresiv

Belgian customers can shop online at Lidl. The discounter has experimented with online sales in Germany for several years now and has now stepped abroad for the first time, with Belgium as the first other country to welcome its web shop. BELGIUM: Lidl now also has a Belgian web shop

At first, Lidl will offer a product range consisting of 350 non-food articles, including garden appliances, clothing and cooking material. These are also available in stores, but usually only for a few days. “Some of these articles will be available for a longer period of time on our website. A shirt can be available for an entire year, while a ski jacket could be available during the winter", Lidl Belgium eCommerce manager Marjolein Frederickx told Belgian business newspaper De Tijd. Larger products that cannot be put on display in the store, will also be available online.

Online orders will be delivered at home after two working days for a 2.99 euro shipping fee. The Lidl distribution centers in German cities Kremmen and Speyer will handle all online orders "because that is more efficient as Lidl Germany has seven years of eCommerce experience. At a later time, we can decide how to tackle our web shop's logistics differently." (www.retaildetail.eu)

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...