Beck's te invita la concertul Depeche Mode, 16 mai, Parcul Izvor! | Progresiv

In perioada 1 aprilie - 15 mai 2009, Beck’s deruleaza o promotie la nivel national ce ofera consumatorilor ocazia de a castiga invitatii la concertul Depeche Mode sau iPod-uri shuffle. In total sunt oferite 2500 de invitatii la concertul formatiei britanice din 16 mai, care va avea loc in Parcul Izvor din Capitala si 1000 iPod-uri shuffle de 2GB, personalizate Beck’s. Beck's te invita la concertul Depeche Mode, 16 mai, Parcul Izvor!

Promotia dispune de o mecanica integrata, in care posibilitatea de inscriere este oferita atat prin SMS cat si prin intermediul site-ului www.becks.ro. Pentru a castiga unul dintre cele 3500 de premii, consumatorii trimit prin SMS, la numarul 1866, codurile alfanumerice pe care le vor regasi sub capacele sticlelor de Beck’s 0,5L, 0,33L si dozelor 0,5L. Cumparatorii trebuie sa pastreze capacul cutiei/sticlei si, daca au fost desemnati castigatori, vor fi validati prin Infoline (Numar de telefon cu tarif normal la care consumatorii pot afla detalii despre promotie), iar premiul le va fi trimis prin curier.
Promotia nationala cuprinde atat canalele HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele), key accounts (supermarket, hypermarket) cat si magazinele alimentare traditionale.
Consumatorii Beck’s descopera campania si premiile prin intermediul celor mai cunoscute si eficiente canale de comunicare: spot TV, spot radio, outdoor, materiale de semnalizare la raft, internet. Lansat cu aceasta ocazie, site-ul www.becks.ro ofera suplimentar consumatorilor sansa de a castiga 20 de invitatii VIP si 90 de invitatii la gazon A la concertul Depeche Mode, precum si oportunitatea de a intra in culisele acestui eveniment unic, demonstrand ca sunt adevarati fani Beck’s si Depeche Mode. (pentru detalii vizitati www.becks.ro). 

Prezenta Beck’s in spatiul internet prin intermediul site-ul www.becks.ro, vizeaza apropierea de publicul tanar pentru care universul web a devenit un mijloc cotidian de cautare a informatiei.

“Cand am ajuns la crearea mixului de comunicare, am tinut cont de profilul consumatorilor carora li se adreseaza marca. Beck’s se adreseaza unui target tanar, dinamic, mereu in miscare, in cautarea provocarilor si a distractiei, de aceea mediul online este o componenta importanta in comunicarea noastra, asa ca am ales sa lansam site-ul www.becks.ro o data cu aceasta promotie nationala”, a declarat Adrian Ciulei, Brand Manager Beck’s.

Informatii Beck’s

Produsa in stricta concordanta cu Legea Germana a Puritatii Berii (Reinheitsgebot) si obtinand intocmai caracteristicile distincte ale berii: gust racoritor, proaspat, caracteristic Pils, Beck’s este cea mai exportata marca germana, prezenta in peste 100 de tari.
In anul 2002, Romania era prima tara din Europa care primea acceptul de a produce pe plan local brandul premium Beck’s, iar in mai 2008, InBev Romania intra pe segmentul berilor cu arome, prin lansarea pe piata romaneasca a unei combinatii unice de bere premium cu gust racoritor de lamaie: Beck’s Green Lemon. Romania devenea astfel cea de a 4-a tara din lume care lansa Beck’s Green Lemon (dupa Germania, Italia si Anglia).
 

Carrefour renunță la aproape 1.000 de angajați în Franța
Carrefour vinde nouă magazine în Franța ca parte a înțelegerii de preluare Cora și Match
Carrefour a semnat acorduri de vânzare pentru nouă dintre magazinele sale din Franța, valoarea tranzacțiilor fiind estimată la aproximativ 70 de...
Daniel_Boangiu_CEO_Smart_ID
Smart ID Technology preia divizia Business Solutions de la HTSS
Smart ID Technology, companie românească specializată în soluții de automatizare end-to-end, anunță achiziția diviziei Business Solutions din...
CFA România: Inflația va rămâne ridicată pentru cel puțin încă un an
Alimentele, cu peste 7% mai scumpe decât în vara anului trecut
Prețurile alimentelor continuă să crească, arată datele Institutului Național de Statistică, ajungând în luna iunie a acestui an cu 7,36%...
Ferrero Rocher preia Kellogg, într-o tranzacție de 3,1 miliarde de dolari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Ferrero Rocher preia Kellogg, într-o tranzacție de 3,1 miliarde de dolari
Grupul italian Ferrero Rocher anunță achiziționarea producătorului american de cereale Kellogg, pentru care va plăti 3,1 miliarde de dolari....
METRO Cash&Carry continuă expansiunea atât în proximitate, cât și pe formatul mare. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
METRO Cash&Carry continuă expansiunea atât în proximitate, cât și pe formatul mare
Retailerul cash&carry METRO intenționează să deschidă în următorii ani încă trei magazine de mari dimensiuni, care vor completa rețeaua...
evolutia economiei blocului comunitar
Moody's: Deficitul fiscal al României, 7,8% din PIB în 2025 dacă măsurile fiscal - bugetare sunt implementate integral 
Agenția internațională de rating Moody's estimează că deficitul fiscal al României putea ajunge la 7,8% din PIB în 2025 și 6,1% din PIB în...