Auchan vrea 28.000 de vizitatori pe zi în Drumul Taberei | Progresiv

Noul centru comercial construit în cartierul bucureştean Drumul Taberei de către Immochan – divizia imobiliară a grupului Auchan – ar putea ajunge la un trafic mediu de 25.000-28.000 de vizitatori pe zi, estimează reprezentanţii retailerului francez. Spre comparaţie, cifra reprezintă puţin peste jumătate din media zilnică de vizitatori înregistrată în prezent de către centrul comercial dezvoltat de Immochan în cartierul Titan, care este unul dintre cele mai bune hypemarketuri din reţeaua Auchan România şi din retailul bucureştean. Auchan vrea 28.000 de vizitatori pe zi în Drumul Taberei

Astăzi a fost inaugurat hypermarketul Auchan din Drumul Taberei, împreună cu câteva magazine din galeria comercială construită în jurul hypermarketului. Până în aprilie 2015 urmează să fie inaugurate şi restul magazinelor şi unităţilor HoReCa din lista de chiriaşi ai Immochan din acest centru comercial.

Prognozele francezilor legate de vânzările noului hypermarket sunt foarte optimiste: “Cu acest magazin cred că putem atinge, în timp, cifra de afaceri de 100 de milioane de euro pe an”, a declarat Frederic Bellon, Directorul General Auchan România.

Magazinul din Drumul Taberei este al 8-lea hypermarket operat de Auchan în Bucureşti şi al 32-lea din reţea. Noua unitate Auchan are o suprafaţă de vânzare de 10.500 mp, iar galeria comercială o suprafaţă închiriabilă de 9.500 mp, cu 119 unităţi de retail, HoReCa şi alte servicii. Centrul comercial este amplasat pe un teren de 2,66 hectare şi are o parcare pe mai multe etaje cu 1.600 de locuri. El se învecinează cu un hypermarket Kaufland şi cu un supermarket Billa. Sortimentaţia Auchan Drumul Taberei cuprinde aproximativ 55.000 de SKU-uri.

„ Proiectul din Drumul Taberei este un alt tip de format dezvoltat de Auchan și Immochan, un centrul comercial în mijlocul unui cartier care se va diferenția de competiție printr-un spirit orientat către practicitate, către simplitate, către grija față de fiecare client care își dorește o experiență de shopping”, a precizat Tatian Diaconu, Directorul General Immochan România.

 

 

comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Mega Image vrea să asigure stabilitate prin angajamentele propuse pentru preluarea Profi
Mega Image anunță definitivarea angajamentelor care să asigure o bună funcționare a pieței, după ce autoritatea de concurență va aproba...
risipa alimentara legislatie actualizata de Guvern
Munch a salvat de la risipă trei milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup
Munch, aplicație care ajută la reducerea risipei alimentare, a atins un nou reper important: salvarea a trei milioane de pachete de mâncare de la...