Auchan Retail France big-box worries persist | Progresiv

Auchan Retail has been undergoing significant revenue generation problems in the past couple of years. In 2018, the retailer reported an overall operating loss of 155 million euros, and similar trend is reportedly visible in 2019. According to documents seen by trade journal Lineaires, there is a danger that 2019 will will see Auchan Retail's French hypermarkets - the business' core format - operate at a loss for the first time. Auchan Retail France big-box worries persist

70% of Auchan's French hypermarket estate recorded declining revenue at the start of FY2019. Since then, the retailer has put on hold a renovation project planned for 2020 and 2021 as it struggles to control costs. Since the beginning of 2019, 58% of hypermarkets have continued to experience a decline in sales ranging from flat to -4%. Some stores' sales falls have exceeded this figure. According to the website, this would amount to a loss of 150 million euros in a 10-month period. (www.kantarretailiq.com)

angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Mega Image vrea să asigure stabilitate prin angajamentele propuse pentru preluarea Profi
Mega Image anunță definitivarea angajamentelor care să asigure o bună funcționare a pieței, după ce autoritatea de concurență va aproba...