Auchan a cumparat MGV Distri-Hiper | Progresiv

Grupul francez de retail Auchan a cumparat 51% din societatea MGV Distri-Hiper, tranzactie in urma careia detine 100% din capitalul firmei si intra in mod oficial direct pe piata romaneasca. Societatea MGV Distri-Hiper SA a fost fondata in data de 17 mai 2005 pentru a infiinta si exploata magazine Auchan in Romania. Parteneriatul dintre diferitii actionari prevedea inca de la infiintare majorarea participatiei Auchan la capitalul societatii. Auchan, care detinea 29% din societate in momentul infiintarii acesteia, a achizitionat, la data de 26 noiembrie 2008, cele 20 de procente detinute de un grup de investitori privati romani. La 18 decembrie 2008, Auchan a semnat un acord de cumparare a partii de 51% detinute de fondatorii societatii. Transferul titlurilor se va efectua in cursul anului 2009, dupa obtinerea aprobarii tranzactiei de catre autoritatile romane din domeniul concurentei. Auchan a cumparat MGV Distri-Hiper

Christophe Dubrulle, Presedintele Consiliului de Administratie al Grupului Auchan, a declarat: „Aceasta operatiune este o dovada a ambitiei Auchan in Romania. Dorim sa ne continuam dezvoltarea pe termen lung in aceasta tara membra a Uniunii Europene, care are un puternic potential de crestere si intentionam sa contribuim la modernizarea comertului si la consolidarea puterii de cumparare a consumatorilor romani. Aceasta operatiune ne permite accelerarea dezvoltarii activitatilor noastre, ca o continuare a muncii remarcabile depuse de partenerii nostri si de echipele noastre pana in prezent.”

Din 2006, MGV Distri-Hiper a deschis sase hypermarketuri Auchan, dintre care doua in ultimele luni (unul la Suceava la data de 15 noiembrie, iar al doilea in Bucuresti Militari la 11 decembrie), precum si un supermarket. Compania intentioneaza sa deschida 2 noi hypermarketuri in 2009. Philippe Le Grignou a fost numit presedinte al MGV Distri-Hiper, companie care numara 3.500 de angajati la 31 decembrie 2008.

Rottaprint, crestere de 7% a cifrei de afaceri in T3. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Rottaprint, creștere de 7% a cifrei de afaceri în T3
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, a raportat o creștere...
Grupo Bimbo achiziționează un producător sloven de panificație. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Grupo Bimbo își continuă expansiunea în Europa printr-o nouă achiziție
Gigantul mexican Grupo Bimbo, cel mai mare jucător din domeniul panificației la nivel mondial, a cumpărat producătorul sloven Don Don, care se...
Raluca Bontas
Deloitte: Succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la schimbările din piața muncii
Succesul organizațiilor din România depinde în mare măsură de adaptarea liderilor la cerințele în permanentă schimbare din piața muncii...
Consumator inghetata analiza inghetata consumul de inghetata in romania, arome si tipuri preferate. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Înghețata și încercarea de a se poziționa ca produs all season
Peste 80% din români consumă înghețată acasă, indiferent de anotimp, însă obiceiurile de consum variază în funcție de sezon, de segmentul...
Piata bauturi spirtoase 2025 acciza alcool vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Băuturile spirtoase, o piață a cărei tărie este pusă la încercare de majorarea accizei
O categorie care suferă încă din 2022 de pe urma efectelor creșterii accizei pentru alcool, evoluția băuturilor spirtoase se află din nou pe...
Michal Mrowiec Ursus Breweries 2025 an de stagnare business. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Michał Mrowiec, Ursus Breweries: Piața berii, în fața unui 2025 plin de provocări
După ce în ultimii doi ani piața locală a berii a cunoscut o scădere anuală de 5%, industria și-a revenit ușor în 2024, ajutată de factori...