Angst imbraca o noua haina corporatista | Progresiv

Compania Angst a anuntat transformarea identitatii sale vizuale, in urma unui amplu proiect de rebranding. Noua forma reflecta valorile traditionale ale companiei si personalitatea distincta a acesteia. Angst imbraca o noua haina corporatista

„Pentru ca dorim adaptarea strategiei de business la contextul evolutiei pietei, ne-am gandit sa ne reinventam. Obiectivul acestui rebranding corporatist este consolidarea pozitiei de lider al calitatii precum si redescoperirea traditiilor autentice romanesti”, declara Sorin Minea, Presedinte Angst.

Noua identitate este o reinterpretare contemporana a fontului gotic folosit de Angst, litera complet redesenata oferind forta si stabilitate, iar simbolurile care o insotesc, floarea regala si cele cinci stele, portretizeaza Angst ca o marca de traditie, dar mai ales cu personalitate proprie si distinctiva pe piata.

Proiectul de rebranding este realizat cu sprijinul companiei Seed Consultants, specializata in consultanta de brand si design, partener Landor in Romania. Demarat in mai 2008, rebranding-ul va fi realizat in mai multe etape, prima materializandu-se in implementarea pe partea de identitate corporatista. Va urma apoi declinarea in retail si nu in ultimul rand in produs.

Grupul Angst detine doua fabrici de carne, una de lapte si preparate din lapte, o ferma de vaci si o retea de 25 de magazine specializate, dintre care 17 functioneaza in Bucuresti, 2 in Buftea, 3 in Oradea si cate unul in Otopeni, Sinaia, Cluj. In portofoliul Angst se mai numara si brand-urile SantiVia si Salsi.

Angst este prezent pe piata din Romania din 1991.

Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...
studiu Ipsos despre portretul consumatorului roman in 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cum arată portretul consumatorului român? 7 tendințe care vor modela anul 2025
România se află astăzi într-un moment crucial. Neliniștile globale, presiunile economice și progresele tehnologice converg către un val...
Florina Dobre CEO Bringo despre anul 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Florina Dobre, Bringo: Indiferent de context, cred în adaptabilitate și business etic
După un an plin de provocări, adaptabilitatea și inovația au devenit esențiale pentru a răspunde presiunii economice, schimbărilor în...
bauturi spirtoase acciza taxe buget stat
Spirits România: Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic, 1,22 miliarde de lei în anul 2024
Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic s-au situat la 1,22 miliarde de lei în anul 2024, în condițiile în care suma totală...
portret Albert Davidoglu CEO Macromex, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Vremea creșterilor pentru businessul Macromex
În ciuda provocărilor apărute constant în piață, businessul Macromex a reușit în ultimii patru ani să încheie cu rezultate peste...