Angst in Dorobanti si in Piata Progresului | Progresiv

Reteaua Angst a inaugurat doua noi magazine in Bucuresti, in Dorobanti (zona Perla) si in Piata Progresului. Angst in Dorobanti si in Piata Progresului

Magazinele au aproximativ 400 mp suprafata de vanzare si sunt amenajate dupa modelul boutique, prezentand cat mai bine gama delicateselor Angst. Oferta mai cuprinde carne proaspata, specialitati din carne, branzeturi si lactate, legume si fructe proaspete, paine si produse de panificatie.

Gama „Bunatati Traditionale” va ocupa un loc insemnat in vitrinele noilor locatii, alaturi de preparatele destinate gratarului, reunite sub sloganul „Angst te invita la gratar”. Perioada deschiderii va fi presarata de foarte multe promotii si oferte atractive insotite de consultanta personalului calificat, precum si de degustari.

Angst detine doua fabrici si comercializeaza produse sub marcile Angst si Salsi. Reteaua de magazine este compusa din 24 de locatii situate in Bucuresti, Otopeni, Buftea si Sinaia.
 

Magazin nou deschis Penny
PENNY ajunge la 386 de magazine pe plan local
Discounterul PENNY continuă expansiunea rapidă în România și inaugurează două noi magazine în Satu Mare (jud. Satu Mare) și Isaccea (jud....
Noua aplicatie Mega Image, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Mega Image lansează o nouă aplicație pentru o experiență digitală unificată
Mega Image anunță lansarea unei aplicații îmbunătățite atât pentru cumpărăturile online, cât și pentru urmărirea beneficiilor de...
Inatech Group investește 200.000 de euro în eficientizarea capacității de producție. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Inatech Group investește 200.000 de euro în producție
Inatech Group, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții complete de ambalare din România, investește 200.000 de euro în eficientizarea...
Doar 17% dintre retailerii care se promovează pe social media apelează la ”reclame convenționale”. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
VTEX : Doar 17% dintre retailerii care se promovează pe social media apelează la ”reclame convenționale”
Într-un peisaj în continuă schimbare, 65% dintre retaileri au ales platformele social media ca principal canal de promovare, subliniind eficiența...
Bere Grivița și-a dublat volumele vândute la un an de la deschiderea fabricii din Popești-Leordeni. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bere Grivița și-a dublat volumele vândute la un an de la deschiderea fabricii din Popești-Leordeni
Volumele vândute în primele nouă luni din acest an de Bere Grivița, brand relansat de către antreprenorul Matei Lucescu, s-au dublat comparativ...
SanoVita isi extinde portofoliul pentru retail cu produse noi, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
SanoVita își extinde portofoliul pentru retail cu produse și ambalaje noi
SanoVita a demarat implementarea unui proces de rebranding simultan cu lansarea a două game de granola și de müsli cu rețete noi. Cele șapte...