Anca Stroe este noul Director de Marketing al Danone Romania | Progresiv

Danone Romania a numit-o pe Anca Stroe (foto) in functia de Director de Marketing si membru al Consiliului Director al Danone Romania. Anca Stroe are o experienta de cinci ani in cadrul Danone, incepand in anul 2006, cand a ocupat pozitia de Brand Manager pentru Actimel si Danfruit. Anca Stroe este noul Director de Marketing al Danone Romania

In 2009, Anca a devenit Brand Marketing Manager pentru brandurile cu beneficii specifice pentru sanatate ale Danone – Activia si Actimel, atat pentru Romania cat si pentru Moldova. De-a lungul celor cinci ani in Danone, Anca s-a impus ca un profesionist talentat si un lider inspirat, iar in ianuarie 2011 a devenit Brand Marketing Manager pentru Romania, Moldova si Tarile Adriatice, pentru brandurile Nutriday, Casa Buna si Cremosso. In calitate de Director de Marketing, Anca va coordona o echipa de 18 profesionisti in marketing.

“Danone este liderul pietei de produse lactate proaspete si ne dorim sa mentinem aceasta pozitie de top, bazata pe inovare si adaptare continua la preferintele si nevoile consumatorilor. Sunt convins ca experienta si realizarile de pana acum ale Ancai o vor ajuta sa-si indeplineasca obiectivul de a contribui la cresterea companiei Danone Romania si la consolidarea trendului ascendent al marcilor noastre pe piata”, a declarat Stephane Batoux, Director General Danone Romania si Tarile Adriatice.

Anca Stroe si-a inceput cariera in marketing si comunicare in anul 1999 si a lucrat pentru companii precum Elite Romania sau Johnson Romania. Anca a absolvit facultatea de Limbi Straine la Universitatea Bucuresti si detine o diploma de traducator si interpret de limba engleza si franceza. Ulterior, Anca a urmat un master in Comunicare si Relatii publice la SNSPA, si ISIT, Paris.
Danone PDPA Romania face parte din Grupul Danone, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi.

Danone Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2010 o cifra de afaceri de 476 milioane de lei, in crestere fata de anul precedent. Compania are in prezent 740 de angajati si un portofoliu cu 70 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.

Carrefour renunță la aproape 1.000 de angajați în Franța
Carrefour vinde nouă magazine în Franța ca parte a înțelegerii de preluare Cora și Match
Carrefour a semnat acorduri de vânzare pentru nouă dintre magazinele sale din Franța, valoarea tranzacțiilor fiind estimată la aproximativ 70 de...
Daniel_Boangiu_CEO_Smart_ID
Smart ID Technology preia divizia Business Solutions de la HTSS
Smart ID Technology, companie românească specializată în soluții de automatizare end-to-end, anunță achiziția diviziei Business Solutions din...
CFA România: Inflația va rămâne ridicată pentru cel puțin încă un an
Alimentele, cu peste 7% mai scumpe decât în vara anului trecut
Prețurile alimentelor continuă să crească, arată datele Institutului Național de Statistică, ajungând în luna iunie a acestui an cu 7,36%...
Ferrero Rocher preia Kellogg, într-o tranzacție de 3,1 miliarde de dolari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Ferrero Rocher preia Kellogg, într-o tranzacție de 3,1 miliarde de dolari
Grupul italian Ferrero Rocher anunță achiziționarea producătorului american de cereale Kellogg, pentru care va plăti 3,1 miliarde de dolari....
METRO Cash&Carry continuă expansiunea atât în proximitate, cât și pe formatul mare. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
METRO Cash&Carry continuă expansiunea atât în proximitate, cât și pe formatul mare
Retailerul cash&carry METRO intenționează să deschidă în următorii ani încă trei magazine de mari dimensiuni, care vor completa rețeaua...
evolutia economiei blocului comunitar
Moody's: Deficitul fiscal al României, 7,8% din PIB în 2025 dacă măsurile fiscal - bugetare sunt implementate integral 
Agenția internațională de rating Moody's estimează că deficitul fiscal al României putea ajunge la 7,8% din PIB în 2025 și 6,1% din PIB în...