Ana si Cornel vrea sa deschida 10 magazine pana la sfarsitul anului | Progresiv

Producatorul de preparate din carne Ana si Cornel din Mizil, controlat de familia Paraschiv, vrea sa mai deschida inca zece magazine proprii, pe langa peste 70 de unitati comerciale existente, planurile pentru 2014 vizand deschiderea a inca 50 de magazine. Ana si Cornel  vrea sa deschida 10 magazine pana la sfarsitul anului

“Pana la finalul anului avem in plan extinderea cu inca 10 magazine proprii. Am ales propria retea pentru a ne gestiona cu usurinta vanzarile, productia si cash-flow-ul. Nu este deloc usor sa gestionezi doua domenii in paralel, dar este mult mai sigur. In ceea ce priveste anul 2014, avem in plan deschiderea unui nou depozit, in zona Ardealului, si a cel putin 50 de noi magazine”, a declarat, intr-un comunicat, Carmina Paraschiv,  Directorul General  al companiei Ana si Cornel.

Infiintata in anul 1994 compania Ana si Cornel este un jucator important pe piata preparatelor din carne, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de aproape 143 de milioane de lei. Ascensiunea Ana si Cornel a facut ca numarul locurilor de munca pe care le asigura sa creasca de la 47 in anul 2003, pana la 750 in anul 2013.

 Intreaga activitate de productie se desfasoara in cadrul fabricii de la Mizil. Portofoliul companiei include o gama extinsa de produse din carne, precum: salamuri, carnati, specialitati din carne, preparate crud-uscate, semipreparate, precum si carne proaspata de porc, vita si pasare.

Ana si Cornel comercializeaza in propria retea de magazine, care numara in prezent peste 70 de unitati, peste 60% din productia totala. Restul de 40% este comercializat prin intermediul unuia dintre cei mai mari retaileri din Romania si a unei retele de distributie care numara peste 3.000 de clienti din Muntenia, Dobrogea, Moldova, Oltenia si Banat.

Compania face parte din grupul Carmistin. „Gratie dezvoltarii tuturor companiilor din grupul Carmistin, din care face parte si Ana si Cornel, intreg circuitul productiei poate fi controlat: de la cultivarea solului, cresterea animalelor, la activitatea de abator, productia efectiva si, ca ultim pas, comercializarea produselor catre clienti”, se mai arata in comunicatul companiei.

Tariq Fancy Sustenlandia CEO Forum
SUSTENLANDIA CEO Forum 2025: Sustenabilitatea rescrie regulile profitului
Sustenabilitatea nu mai este o opțiune reputațională, ci noul motor al profitabilității și rezilienței în business. Aceasta a fost concluzia...
Kaufland inaugurează un nou magazin în județul Prahova. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Kaufland inaugurează un nou magazin în județul Prahova
Kaufland își extinde prezența la nivel național și deschide un magazin în orașul Mizil, județul Prahova. Prin această investiție, compania...
Deschidere depozit Mihailesti_4
PENNY finalizează investiția de 35 mil. euro în noul depozit logistic de la Mihăilești
PENNY România a inaugurat noul depozit logistic din Mihăilești, județul Giurgiu, o investiție de 35 de milioane de euro. Depozitul are o...
Marian Zamfir, Director de Marketing JTI
JTI România numește un nou Director de Marketing
Începând din octombrie, Marian Zamfir a fost numit Director de Marketing pentru JTI România, Moldova și Bulgaria, preluând atribuțiile de la...
PENNY se extinde în Argeș și ajunge la o rețea națională de 431 de unități. Detalii pe revistaprogresiv.ro
PENNY se extinde în Argeș și ajunge la o rețea națională de 431 de unități
PENNY continuă extinderea rețelei sale la nivel național și inaugurează un nou magazin în Costești, județul Argeș, situat pe str. Pieții...
Kaufland intră în hora reducerilor de Black Friday. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Kaufland intră în hora reducerilor de Black Friday
Kaufland România dă startul campaniei Black Friday, cu reduceri de până la 60% la o selecție de peste 240 de articole din categoriile...