Americanii de la SPAR Group au preluat controlul Pella Events | Progresiv

Americanii de la SPAR Group au preluat 51% din actiunile companiei Pella Events, agentie de trade marketing ce ofera servicii de promovare si consultanta in-store.  Americanii de la SPAR Group au preluat controlul Pella Events

Eugen Saulea (foto), fondatorul companiei de merchandising si vanzari BIP GRUP, a fondat Pella Events in anul 2008, ca entitate juridica separata, cu obiect de activitate diferit (promovare & consultanta la raft). In cei patru ani de activitate, agentia Pella s-a dezvoltat constant, ajungand sa inregistreze, la sfarsitul anului 2011, o cifra de afaceri de 3,2 mil. euro, obtinuta din rularea campaniilor de BTL pentru companii multionationale. Printre clientii acesteia se numara P&G, Unilever, JTI, Kraft, GSK, Electrolux, Metro, Carrefour, Fabryo etc.
Actionarul majoritar al SPAR INC SUA a fost interesat de potentialul acestui business si de posibilitatea integrarii afacerilor BIP si PELLA, rezultand o afacere consolidata de peste 7 mil. euro euro.
Pachetul total al tranzactiei include un cost pentru achizitionarea a 51% din partile sociale ale Pella, un capital de lucru substantial, investitii in platforma de comunicare etc, valoarea finala angajata depasind plafonul de un milion de euro.

“Am ales sa incredintez cate 51% din actiunile ambelor companii fondate de mine catre SPAR INC SUA din motive lesne de inteles: expertiza, acoperirea, puterea financiara si capacitatea logistica a acestora ne vor ajuta pe noi sa ne consolidam pozitia pe piata romaneasca si sa ne extindem pe pietele vecine”, a declarat Eugen Saulea, directorul general al Pella Events si BIP Grup.

Cine  este SPAR Group


SPAR a aparut pe piata din Statele Unite in anul 1967, oferind servicii de merchandising si marketing si ajutandu-si partenerii sa isi imbunatateasca vanzarile. De-a lungul celor 45 de ani de activitate, SPAR s-a dezvoltat si a devenit un colos international, cu activitatea in SUA, Canada, Japonia, India, China, Hong Kong, Africa de Sud, Australia, Turcia, Mexic si in pietele emergente din Europa – printre care si Romania.
Conform rapoartelor oficiale ale SPAR, la data de 30.09.2011 compania raporta o cifra de afaceri de 38,4 mil. euro, in crestere cu 12% fata de perioada similara a anului 2010.

 

Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...
studiu Ipsos despre portretul consumatorului roman in 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cum arată portretul consumatorului român? 7 tendințe care vor modela anul 2025
România se află astăzi într-un moment crucial. Neliniștile globale, presiunile economice și progresele tehnologice converg către un val...
Florina Dobre CEO Bringo despre anul 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Florina Dobre, Bringo: Indiferent de context, cred în adaptabilitate și business etic
După un an plin de provocări, adaptabilitatea și inovația au devenit esențiale pentru a răspunde presiunii economice, schimbărilor în...
bauturi spirtoase acciza taxe buget stat
Spirits România: Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic, 1,22 miliarde de lei în anul 2024
Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic s-au situat la 1,22 miliarde de lei în anul 2024, în condițiile în care suma totală...
portret Albert Davidoglu CEO Macromex, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Vremea creșterilor pentru businessul Macromex
În ciuda provocărilor apărute constant în piață, businessul Macromex a reușit în ultimii patru ani să încheie cu rezultate peste...