Americanii de la SPAR Group au preluat controlul Pella Events | Progresiv

Americanii de la SPAR Group au preluat 51% din actiunile companiei Pella Events, agentie de trade marketing ce ofera servicii de promovare si consultanta in-store.  Americanii de la SPAR Group au preluat controlul Pella Events

Eugen Saulea (foto), fondatorul companiei de merchandising si vanzari BIP GRUP, a fondat Pella Events in anul 2008, ca entitate juridica separata, cu obiect de activitate diferit (promovare & consultanta la raft). In cei patru ani de activitate, agentia Pella s-a dezvoltat constant, ajungand sa inregistreze, la sfarsitul anului 2011, o cifra de afaceri de 3,2 mil. euro, obtinuta din rularea campaniilor de BTL pentru companii multionationale. Printre clientii acesteia se numara P&G, Unilever, JTI, Kraft, GSK, Electrolux, Metro, Carrefour, Fabryo etc.
Actionarul majoritar al SPAR INC SUA a fost interesat de potentialul acestui business si de posibilitatea integrarii afacerilor BIP si PELLA, rezultand o afacere consolidata de peste 7 mil. euro euro.
Pachetul total al tranzactiei include un cost pentru achizitionarea a 51% din partile sociale ale Pella, un capital de lucru substantial, investitii in platforma de comunicare etc, valoarea finala angajata depasind plafonul de un milion de euro.

“Am ales sa incredintez cate 51% din actiunile ambelor companii fondate de mine catre SPAR INC SUA din motive lesne de inteles: expertiza, acoperirea, puterea financiara si capacitatea logistica a acestora ne vor ajuta pe noi sa ne consolidam pozitia pe piata romaneasca si sa ne extindem pe pietele vecine”, a declarat Eugen Saulea, directorul general al Pella Events si BIP Grup.

Cine  este SPAR Group


SPAR a aparut pe piata din Statele Unite in anul 1967, oferind servicii de merchandising si marketing si ajutandu-si partenerii sa isi imbunatateasca vanzarile. De-a lungul celor 45 de ani de activitate, SPAR s-a dezvoltat si a devenit un colos international, cu activitatea in SUA, Canada, Japonia, India, China, Hong Kong, Africa de Sud, Australia, Turcia, Mexic si in pietele emergente din Europa – printre care si Romania.
Conform rapoartelor oficiale ale SPAR, la data de 30.09.2011 compania raporta o cifra de afaceri de 38,4 mil. euro, in crestere cu 12% fata de perioada similara a anului 2010.

 

Foto_ADV Auchan 20 martie
[P] CNBC.com anunță: Auchan România, singurul retailer din Europa de Sud-Est inclus în „50 SDG Leaders”
Auchan Retail România este recunoscut la nivel internațional pentru angajamentul său în sustenabilitate, fiind primul și singurul retailer din...
Marius Costin_numit CEO Netopia Grup
Modificări în echipa de top management a grupului Netopia
Grupul Netopia, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de plată digitale din România, își consolidează echipa de top management,...
Interior HUB SAMEDAY investitie la Ghimbav, judetul Brasov
Sameday își dezvoltă capacitatea de procesare în urma unei investiții de 21 de milioane de lei
Sameday, compania de curierat cu cea mai mare dinamică de creștere din România, are un nou centru logistic operațional în orașul Ghimbav,...
Retailul angajează cei mai mulți manageri în această perioadă. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul angajează cei mai mulți manageri în această perioadă
Aproape 12.000 de joburi pentru specialiști cu un nivel de senioritate mai mare de 5 ani și manageri au fost scoase în piață de la începutul...
Început de an în forță pentru expansiunea Lidl în România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl își consolidează prezența în Constanța și inaugurează un nou magazin
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Constanța, pe data de 20 martie. Noul magazin Lidl din...
Carrefour reduce preturile campanie consumator cos cumparaturi
Carrefour extinde programul strategic de reducere a prețurilor până la finalul lunii aprilie
Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților...