Alka investeste 2,5 milioane euro in extinderea gamei Nutline | Progresiv

Alka Grup, producatorul gamei de seminte si fructe uscate Nutline, a anuntat extinderea gamei de fructe uscate printr-o investitie totala de aproximativ 2,5 milioane euro, care include dezvoltarea spatiului de productie la fabrica din Filipestii din Padure, achizitionarea de noi echipamente, precum si dezvoltarea noilor ambalaje. Alka investeste 2,5 milioane euro in extinderea gamei Nutline

Reprezentantii companiei extimeaza ca proiectul va fi finalizat pana la sfarsitul lui 2009.
“Pornind de la asteptarile consumatorilor nostri estimam cresterea segmentului de fructe uscate, intr-o linie similara cu cea a semintelor Nutline, care ocupa pozitia de lider. Pentru brandul Nutline, segmentul fructelor uscate  reprezinta o directie de crestere relevanta: la acest moment fructele uscate, ca snack, sunt cautate de publicul orientat catre produse naturale si sanatoase, public atent la alimentatia echilibrata” declara Amir Krenzia, Director General  Alka Grup.

Extinderea gamei s-a realizat prin introducerea unor noi produse cum ar fi alune, arahide, caju , precum si noi retete de MIXuri. Astfel, compania are in portofoliu doua mixuri de fructe uscate, prajite si sarate (Cocktail Mix si noul Party Mix), precum si un alt mix de fructe deshidratate si migdale crude (Fitness Mix). Acesta din urma este un produs creat special pentru cei care isi doresc un cocktail de vitamine si antioxidanti, in forma naturala. Gama Nutline include in prezent 14 produse, disponibile in 21 de sortimente.

Mai mult, potrivit ultimului studiu de piata AC Nielsen, semintele Nutline conduc detasat in segmentul seminte si aceeasi pozitie de lider este detinuta de brandul Nutline pe total categorie – seminte si fructe uscate – cu o cota de piata 38%. Piata de fructe uscate inregistreaza cresteri de la an la an, in perioada octombrie - noiembrie 2008 crescand cu aproximativ 23,7% in volum, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor Nielsen Romania. Diversificarea sortimentala pe aceasta piata este inca destul de redusa, semintele si arahidele detinand o cota de 85% din total.

Gama de alune, arahide si Mixuri de fructe uscate Nutline include si o noua abordare a ambalarii, care sa se adapteze cu situatiile de consum. Pentru confort a fost introdus sistemul de deschidere usoara precum si un sistem de resigilare Zipper.
Alka Grup are la acest moment in portofoliu 9 marci – Nutline, Alka, Alka – Prajitura Casei, Alka Fancy Bakery, Zeo, Dr. Krantz, Alfers, Gold Mocca si Stretto - produce, ambaleaza si distribuie napolitane, prajituri, biscuiti glazurati si neglazurati in diverse sortimente, cafea si o intreaga gama de seminte si fructe uscate.
 

inflatie evoluție prețuri alimente INS
Alimentele, cu peste 3% mai scumpe după primele opt luni din acest an
Deși rata inflației a încetinit în luna august față de iulie, alimentele continuă să coste mai mult de la o lună la alta, potrivit datelor...
LaDoiPași Extra concept nou de proximitate ce aparține Metro România
Metro își consolidează poziția în retailul de proximitate cu noul concept LaDoiPași Extra
Metro România, cel mai mare wholesaler la nivel local, accelerează investițiile pe segmentul de proximitate, propunând un concept nou, LaDoiPași...
roboti industriali MiR sectorul food & beverages automatizare depozit paul olariu. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Paul Olariu, MiR: Observăm interes pentru roboții capabili să ridice 1,2 tone
Companiile de producție din zona de alimente și băuturi (food & beverages) sunt tot mai interesate de a lucra cu roboți care pot ridica...
Alex Slujitoru si Emanuel Bondalici Reff Asociatii
O nouă amnistie fiscală pentru persoane fizice și juridice. Ce datorii se șterg și în ce condiții? 
Contribuabilii români, persoane fizice și juridice, cu restanțe la plata obligațiilor către stat pot beneficia de o nouă amnistie fiscală,...
Glovo Back to School
Glovo: Românii au comandat cu 75% mai multe rechizite școlare față de 2023
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a înregistrat o creștere a comenzilor de rechizite de 75% prin...
Strămoșia băcănie Suceava
Strămoșia, băcănia care îmbracă tradiționalul în haine moderne
Imaginați-vă un loc în care se întâlnesc produse alimentare „curate”, tradițiile din Bucovina și transpa­rența pe care o căutăm cu...