Aldi Hofer, vanzari mai mari cu peste 10% | Progresiv

Hofer, filiala austriaca a Aldi, a anuntat ca profita de pe urma recesiunii, datorita faptului ca tot mai multi clienti doresc sa-si economiseasca veniturile. Directorul general Hofer a declarat: „Probabil vom avea mai multi clienti anul aceasta“, adaugand ca 2008 a fost un an de succes pentru companie. Cifra de afaceri a crescut cu peste 10%, insa nu a oferit alte detalii concrete. „Daca cineva afirma ca am inregistrat o cifra de afaceri de 3,3 miliarde euro anul trecut, acest lucru este foarte real“, a spus acesta, adaugand ca Hofer isi va diversifica gama de produse organice in 2009. Compania va deschide inca 20 de magazine in Austria, unde detine deja 421, urmand sa isi sporeasca si numarul de pozitii destinate tinerilor absolventi, de la 400 la 550.
Aldi Hofer, vanzari mai mari cu peste 10%

ghiozdan rechizite inceperea scolii
eMAG: Clienții plătesc aproximativ 400 de lei pentru un ghiozdan complet echipat
În pragul noului an școlar cele mai căutate articole devin rechizitele, încălțămintea, dar și accesoriile precum ceasurile inteligente cu...
paco supermarkets inaugurare magazin paunesti, vrancea
Paco Supermarkets își extinde prezența în mediul rural din Vrancea
Paco Supermarkets continuă investițiile în expansiune și a inaugurat în începutul lunii septembrie magazinul cu numărul 18, în comuna...
Cristian Salceanu
Cristian Sălceanu pleacă de la conducerea Sezamo
Supermarketul online Sezamo anunță plecarea lui Cristian Sălceanu din funcția de Country Director. Cristian Sălceanu, care preluase conducerea...
ordin ANPC de combatere a fenomenului de shrinkflation
Retailerii, obligați să marcheze la raft produsele cu gramaj redus și preț neschimbat
Un ordin al președintelui ANPC reglementează situația în care gramajul produselor este redus astfel încât prețul să fie menținut la fel....
Auchan Exigent Plaza deschidere supermarket e mari dimensiuni
Auchan inaugurează un nou supermarket de mari dimensiuni în București
Auchan continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și a inaugurat un nou supermarket de mari dimensiuni în Capială, ajungând...
Borsec cel mai iubit brand romanesc
Borsec, votat pentru a zecea oară „cel mai puternic brand românesc”
Borsec este liderul brandurilor românești, pentru a zecea oară, potrivit studiului BrandRo, realizat de Unlock Research. Studiul măsoară puterea...