Albert Davidoglu takes over Macromex management | Progresiv

Starting November 1st, 2019, Albert Davidoglu is named CEO (Chief Executive Officer) of Macromex. Albert Davidoglu takes over Macromex management

Dan Minulescu, as founder and owner of Macromex, thus renounces the executive role that he has held since the company was founded in 1993, and will continue to be involved at a strategic and development level.

Albert Davidoglu has joined the management team of Macromex in 2012, as Business Development Director, and from 2017 he took over the position of COO (Chief Operating Officer).

Macromex is one of the biggest players in the food industry in Romania. The company estimates that it will end 2019 with a turnover of 720 million lei and has an extensive portfolio of own brands such as Edenia, Corso, La Strada, Azuris, and partner brands: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites, Akadia, Taverna, Oldenburger, Milram, Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars Ice Cream, Alpro Ice Cream.

tarife SUA Trump China impact schimburi comerciale
Coface: Războiul comercial dintre SUA și China a intrat în ape neexplorate
Escaladarea războiului comercial dintre Statele Unite și China a atins un punct critic, amenințând să perturbe grav comerțul mondial. Tarifele...
economie 2025 estimari FMI reducere estimari Romania
Estimările FMI privind creșterea economică a României, reduse semnificativ
Fondul Monetar Internațional a revizuit estimările privind creșterea economică a României la doar 1,6%, de la 3,3% cât era prognoza din luna...
Sezamo colectare ambalaje SGR, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Sezamo lansează Xtra, un nou program de loialitate
Rohlik Group anunță lansarea Sezamo Xtra, cel mai ambițios program de membru de până acum, care înlocuiește fostul abonament Premium cu un...
PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție
PlantExtrakt, unul dintre cei mai importanți jucători din piața produselor de îngrijire a sănătății de larg consum, va investi în acest an...
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961
Consumul de vin la nivel global a scăzut la cel mai mic nivel din 1961, respectiv 214.2 milioane de hectolitri, scrie esmmagazine.com. Acest...
Strategii eficiente pentru succes omnichannel, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Strategii eficiente pentru succes omnichannel: de la vizibilitate la execuție impecabilă
Într-o lume digitalizată, e-commerce-ul a devenit nu doar o oportunitate, ci o necesitate pentru retaileri și producători. Deși România se...