Ahold Delhaize begins 1 billion euros share buyback programme | Progresiv

Netherlands-based Ahold Delhaize has commenced a 1 billion euros share buyback programme, which it expects to complete by the end of 2017. The programme, which was initially announced on 7 December last, will enable Ahold Delhaize to maintain ‘a balanced approach between funding growth in key channels and [return] excess liquidity to shareholders’, part of the group’s Better Together strategy. Ahold Delhaize begins 1 billion euros share buyback programme

The purpose of the share buyback programme is to reduce the capital of Ahold Delhaize, by cancelling all or part of the common shares acquired through the programme.

The retailer plans to provide regular updates on the programme’s progress over the coming year, as well as at the group’s general meeting on April 12 next.

The programme will be executed by intermediaries, ‘allowing the execution of share repurchases in the open market during open and closed periods’, the retailer said. (www.esmmagazine.com)

Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...