Agroli Group deschide propriul lant de magazine | Progresiv
Produc?torul de carne de pas?re Agroli Group intentioneaza sa infiinteze un lant de 20 de magazine proprii, sub denumirea Crevedia Express. Primul magazin a fost deja inaugurat in Piata Vitan, din capitala.
In fiecare dintre magazinele Crevedia Express se vor gasi toate produsele Agroli Group (carne de pasare, semipreparate din carne de pasare, oua si legume congelate), atat proaspete, cat si gatite. Primul magazin, fiind experimental, nu are si raion de produse gata preparate, conceptul complet Crevedia Express urmand a fi realizat in cel de-al doilea magazin ce urmeaza a fi deschis in cartierul Drumul Taberei, tot in Bucuresti.
Crevedia Express se doreste un lant de magazine de proximitate, amplasate in piete agroalimentare sau in zone rezidentiale si care ofera o mare gama de produse usor de gatit, semipreparate si chiar preparate.
Proiectul lantului de magazine Crevedia Express implica o investitie de aproximativ 1 milion de euro si reflecta adaptarea strategiei companiei atat la reducerile de buget ale populatiei determinate de criza economica, cat si la noile standarde de promovare a produselor tot mai diversificate ale grupului.
Principalul motiv care a determinat Agroli Group sa-si deschida propriul lant de magazine il constituie aprecierea ca prioritara a contactului direct cu consumatorul final.
Agroli Group, fondata in 2006, detine Avicola Crevedia, Avicola Tartasesti, Jackmoris (fosta Avicola Gorneni), fiind un integrator specializat in domeniul agricol, in special in industria carnii de pasare.





