Agricola creste exporturile de semipreparate pe piata Marii Britanii | Progresiv

Europrod, fabrica de semipreparate a Agricola Bacau, isi va majora exporturile catre Marea Britanie, in conditiile in care grupul Agricola va fi recertificat pentru export, ca urmare a finalizarii, la inceputul acestei luni, a auditului privind Standardul Global pentru Siguranta Alimentului BRC (British Retail Certificate). Agricola creste exporturile de semipreparate pe piata Marii Britanii

Anul trecut, au fost certificate, pentru 12 luni, trei companii ale grupului Agricola unde se obtin principalele categorii de produse din carne, respectiv: Agricola International (abatorul carne de pasare), Salbac (fabrica de salamuri crude uscate si fabrica de preparate fierte-afumate) si Europrod (fabrica de semipreparate din carne si produse ready meal), iar anul acesta auditul s-a finalizat cu recertificarea a celor trei companii.

“Daca in conditii de criza multe companii aleg strategia de comprimare, Agricola Bacau a mers pe dezvoltare. Am luat piciorul de pe frana si l-am pus pe acceleratie. In ce priveste piata externa, suntem un exportator cu traditie in Europa la carne de pasare, semipreparatele de la Europrod pleaca de un an in Marea Britanie, iar Salbac exporta din 2011 mezeluri in Spanai si Italia”, a declarat, intr-un comunicat, presedintele Agricola Bacau, Grigore Horoi.

Europrod a exportat in 2011 fileuri si snitele din piept de pui fabricate dupa specificatiile solicitate de partenerul englez. Daca exporturile Europrod in Marea Britanie au insemnat anul trecut 7% din cifra de afaceri, anul acesta se estimeaza ca ponderea acestora va ajunge la 20% din total vânzari semipreparate Agricola. In primele trei luni ale acestui an, au fost deja livrate in Anglia peste 50 de tone de produse ready meal.

Retailul independent, o piață a contrastelor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul independent, o piață a contrastelor
Imprevizibil, dar dinamic, dificil, dar cu oportunități de creștere pentru jucătorii care au găsit mixul potrivit între prudență și...
schimbari management ceo numiri promovari director piata locala de retail & fmcg femei la conducere business women leadership feminin schimbari de management romania. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Cele mai importante schimbări de management din industria de retail & FMCG din ultimul an
În ultimul an, industria de retail și FMCG din România a trecut printr-o serie de transformări semnificative la nivel de leadership, ceea ce...
jidvei obtine certificarea DOP
Jidvei a obținut statutul de DOP, consolidând astfel reputația vinului românesc
Jidvei a fost oficial înregistrat de către Comisia Europeană ca Denumire de Origine Protejată (DOP), un statut care confirmă calitatea vinurilor...
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari
După un an în care integrarea cora a reprezentat proiectul cu cea mai mare amploare, 2025 va aduce pentru Carrefour România o accelerare a...
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine
„Adaptabilitate”, „regândirea strategiei de business”, „creștere incrementală pentru categoriile noi” sau „portofoliu relevant”...
Emilia Popa-Dolis fondator EMBLEMA Retail Solutions
Inovație în sustenabilitate. Povestea EMBLEMA Paper Bags, de la frunză la ambalaj
Un produs unic, patentat la nivel mondial, sacoșele din hârtie din frunze căzute au început să fie produse în România la finalul anului 2023,...