Agricola Bacau a comandat primul proiect de neuromarketing de pe piata locala | Progresiv

Agricola Bacau a comandat primul studiu de neuromarketing pentru a afla de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia, un spot TV sau un ambalaj. Agricola Bacau a comandat primul proiect de neuromarketing de pe piata locala

Astfel, Agricola Bacau a apelat la ConsumerBrain, un instrument  inovativ de cercetare de piata care foloseste neurostiintele comportamentului uman. Dezvoltat de catre compania Synergon Consulting, ConsumerBrain este un instrument de cercetare de piata care investigheaza modul de functionare a mecanismelor creierului uman si raspunde la intrebarea "de ce": de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia, sau un spot TV sau chiar un ambalaj.

"Piata pe care activam este una extrem de complexa. Comportamentul consumatorului este intr-o continua schimbare, motiv pentru care strategiile trebuie updatate permanent. Decizia de a apela la o cercetare de neuromarketing a venit firesc. Evolutia Agricola Bacau s-a bazat si se bazeaza in continuare pe inovatie: inovatie la nivelul produselor lansate, in paralel cu folosirea celor mai inovative tehnici de cerecetare de piata pentru a fi permanent corelati cu noile tendinte. Ne bucuram sa aflam cu ajutorul Synergon Consulting care sunt asteptarile reale ale consumatorilor, astfel incat sa ii putem oferi clientului final exact ceea ce are nevoie", a declarat Grigore Horoi,  presedinte Agricola Bacau.

Printr-o serie de exercitii online, ConsumerBrain culege informatii relevante despre mecanismele creierului ce determina procesul de cumparare si obiceiurile de consum. Datele brute culese in urma parcurgerii exercitiilor online sunt analizate si interpretate cu ajutorul metodelor de cercetare neurostiintifice, ducand astfel la identificarea mecanismelor ce ghideaza tiparele comportamentale ale consumatorilor, se precizeaza intr-un comunicat al companiei. 

Studiul de neuromarketing, primul comandat de o companie cu activitate pe piata locala, s-a desfasurat in mai 2010, pe un esantion statistic reprezentativ de respondenti.

promotiile si impactul in cosul de cumparaturi, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Studiu EY: Criza costului vieții anticipează o vânătoare de promoții de sărbători
Consumatorii continuă să dea dovadă de entuziasm pentru promoțiile de sezon în contextul adâncirii crizei globale a costului vieții, care îi...
UNO Primul terminal fiscal POS realizat integral in Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
CPE lansează primul POS fiscal realizat integral în România
CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, a achiziționat pachetul de acțiuni care a aparținut...
Dana Radoveneanu Head of Retail Cushman Wakefield Echinox, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cushman & Wakefield Echinox: „Piața de retail trece printr-un moment foarte favorabil”
Livrările de noi proiecte de retail ar putea depăși și în acest an pragul de 200.000 metri pătrați, în condițiile în care în primele trei...
Consumatorii europeni au cheltuit 888 mld. euro pentru alimente și băuturi. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Consumatorii europeni au cheltuit 888 mld. euro pentru alimente și băuturi
Consumatorii europeni au cheltuit în ultimul an 888 miliarde de euro pentru alimente și băuturi, un procent de 37% din această sumă fiind...
Achizitie LaFantana tranzactie axel johnson oresa. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Concurența a aprobat preluarea La Fântâna de către Axel Johnson
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Axel Johnson intenționează să preia o parte din capitalul La Fântâna SRL, companie pe...
Auchan Romania estimari pentru Black Friday 2024, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan estimează dublarea numărului de comenzi de Black Friday
Pentru ediția de Black Friday din acest an, Auchan estimează dublarea numărului de comenzi față de anul trecut, având în vedere diversificarea...