Agricola Bacau a comandat primul proiect de neuromarketing de pe piata locala | Progresiv
Agricola Bacau a comandat primul studiu de neuromarketing pentru a afla de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia, un spot TV sau un ambalaj.
Astfel, Agricola Bacau a apelat la ConsumerBrain, un instrument inovativ de cercetare de piata care foloseste neurostiintele comportamentului uman. Dezvoltat de catre compania Synergon Consulting, ConsumerBrain este un instrument de cercetare de piata care investigheaza modul de functionare a mecanismelor creierului uman si raspunde la intrebarea "de ce": de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia, sau un spot TV sau chiar un ambalaj.
"Piata pe care activam este una extrem de complexa. Comportamentul consumatorului este intr-o continua schimbare, motiv pentru care strategiile trebuie updatate permanent. Decizia de a apela la o cercetare de neuromarketing a venit firesc. Evolutia Agricola Bacau s-a bazat si se bazeaza in continuare pe inovatie: inovatie la nivelul produselor lansate, in paralel cu folosirea celor mai inovative tehnici de cerecetare de piata pentru a fi permanent corelati cu noile tendinte. Ne bucuram sa aflam cu ajutorul Synergon Consulting care sunt asteptarile reale ale consumatorilor, astfel incat sa ii putem oferi clientului final exact ceea ce are nevoie", a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.
Printr-o serie de exercitii online, ConsumerBrain culege informatii relevante despre mecanismele creierului ce determina procesul de cumparare si obiceiurile de consum. Datele brute culese in urma parcurgerii exercitiilor online sunt analizate si interpretate cu ajutorul metodelor de cercetare neurostiintifice, ducand astfel la identificarea mecanismelor ce ghideaza tiparele comportamentale ale consumatorilor, se precizeaza intr-un comunicat al companiei.
Studiul de neuromarketing, primul comandat de o companie cu activitate pe piata locala, s-a desfasurat in mai 2010, pe un esantion statistic reprezentativ de respondenti.