Agrana aduce in Romania brandul Franken | Progresiv

Liderul European in productia de zahar, Sudzucker AG Germania, impreuna cu Agrana Romania, au lansat fondantii si specialitatile de zahar Franken, destinate brutariilor si cofetariilor artizanale, cat si utilizatorilor industriali. O atentie speciala s-a acordat Fondantului Fudge Franken, o inovatie adusa pe piata romaneasca. Agrana aduce in Romania brandul Franken

Produse in fabricile din Germania si Belgia, specialitatile Franken reprezinta garantia unui producator de talie europeana, fiind consecinta unei experiente de cateva decenii ce satisface cele mai exigente si mai sofisticate gusturi ale consumatorilor.

Momentul lansarii oficiale a fost marcat prin participarea reprezentantilor brutariilor, cofetariilor artizanale si a utilizatorilor industriali la o serie de prezentari teoretice, workshop-uri si demonstratii practice. In cadrul acestora, specialistii Agrana si Sudzucker au aratat care sunt ultimele tendinte in domeniul fondantilor si al specialitatilor din zahar si au demonstrat cum se formeaza glazuri usor de intins si cat de usor si eficient este procesul de prelucrare, pentru ca prajiturile si produsele de patiserie sa aiba un aspect tentant si sa ramana proaspete.

Produsele lansate sub marca Franken includ: fondanti pentru echipamente automate de glazurare, fondanti pentru produsele congelate, fondanti colorati, fondanti pentru produsele ambalate individual, fondanti cu arome, fondanti de decorare, precum si specialitati de zahar - pudre de zahar incapsulate cu grasime si arome, siropuri de zahar invert, fructoza, Karamix, Trimolina, siropuri si pudre de caramel si zahar brun.

O atentie deosebita s-a acordat Fondantului Fudges, noua creatie in lumea fondantilor si glazurilor. Acesta este disponibil in trei variante de arome si culori redate - ciocolata, caramel si cafea - si are texturi fine, fiind usor de aplicat si pastrand prospetimea aromei si apectul lucios, pentru un timp indelungat.
Un fondant decorativ, Fudges ia forma unor glazuri si creme delicioase pentru umpluturi, realizate dintr-un amestec controlat de lapte, unt si arome naturale, ce imbogatesc gustul tuturor specialitatilor din cofetarii si patiserii. Unul dintre cele mai importante aspecte cu privire la acest tip de fondant este textura sa extrem de fina.

 

Delia Corniciuc Director de Marketing Danone pentru regiunea Europa Centrala si de Est.jpg
Delia Corniciuc, numită Director de Marketing CEE în cadrul Danone
Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța
Carrefour a anunțat că renunță la alte 39 de magazine din Franța, majoritatea hipermarketuri și supermarketuri care înregistrau pierderi, în...
Dinamică pe piața muncii la început de an: 6 din 10 angajați vor să-și schimbe jobul. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Dinamică pe piața muncii la început de an: 6 din 10 angajați vor să-și schimbe jobul
Piața muncii din România se confruntă la începutul anului cu o dinamică intensă, conform unui sondaj realizat de platforma online de recrutare...
Wolt finalizeaza preluarea Tazz. Ilustratie curieri Tazz si Wolt
Wolt finalizează achiziția Tazz și intră oficial pe piața din România
Wolt, platformă de comerț local de origine finlandeză cu operațiuni în 28 de țări, intră oficial pe piața din România după ce a finalizat...
Pain Plaisir, planuri pentru 2025
Atingerea pragului de 25 mil. lei, ambiția Pain Plaisir pentru 2025
Pain Plaisir, unul dintre cei mai importanți jucători din Capitală pe segmentul de brutărie artizanală, și-a setat atingerea unei cifre de...
inflatie evoluție prețuri alimente INS
Alimentele au continuat să se scumpească și în 2024
Deși ritmul scumpirilor s-a temperat pe parcursul anului trecut, existând chiar categorii de alimente de bază unde prețurile au scăzut, datele...