Afla care sunt cele mai valoroase 10 branduri FMCG din lume | Progresiv

Desi sarbatoreste anul acesta 125 de ani de la aparitie, Coca-Cola ramane cel mai puternic brand la nivel mondial, cu o valoare estimata la 71,861 miliarde de dolari, in crestere cu 2% fata de anul trecut. Este pentru a 12-a oara consecutiv cand brandul american se regaseste pe prima pozitie a Top 100 Brands, clasament realizat de Interbrand. Afla care sunt cele mai valoroase 10 branduri FMCG din lume

“Coca-Cola continua sa aiba o expunere enorma gratie asocierilor cu evenimente populare precum FIFA World Cup. In plus, brandul s-a asociat indeaproape si cu alte campanii sociale precum ajutorarea celor care au suferit din cauza dezastrelor naturale, imputernicirea tinerilor si probleme de sustenabilitate. Anul trecut am asistat si la lansarea PlantBottle™, o sticla sustenabila si reciclabila facuta partial din materiale vegetale. Industria mondiala a bauturilor racoritoare este una relativ stabila, iar valoarea brandului Coca-Cola monetizeaza si de pe urma acestei situatii. Rapoartele companiei vorbesc despre faptul ca nu mai putin de 1,7 miliarde de consumatori aleg sa cumpere Coca-Cola in fiecare zi”, explica realizatorii topului.

In Top 100 Brands, Coca-Cola este urmata de IBM si Microsoft. De altfel, la nivelul primelor 10 pozitii nu este nicio schimbare fata de anul trecut cu o singura exceptie majora: intrarea brandului Apple pe pozitia a opta, gratie unui salt de 58% a valorii brandului.

Rezumandu-ne la o analiza doar a brandurilor din FMCG, Coca-Cola este urmata la mare distanta de Gillette, pe pozitia 16, si de Pepsi, pe locul 22. În Top 100 Brands se mai regasesc si alte branduri din industria bunurilor de larg consum precum Budweisser, Nescafé, Kellogg’s, L’Oréal, Heinz, Colgate, Danone, Nestlé, Sprite, Kleenex, Moët & Chandon, Jack Daniel’s, Johnson&Johnson, 3M, Corona, Nivea, Johnnie Walker, Smirnoff si Heineken.

[click pe imagine pentru marire]

Vezi clasamentul integral aici.

De Romina Ardelean.

ghiozdan rechizite inceperea scolii
eMAG: Clienții plătesc aproximativ 400 de lei pentru un ghiozdan complet echipat
În pragul noului an școlar cele mai căutate articole devin rechizitele, încălțămintea, dar și accesoriile precum ceasurile inteligente cu...
paco supermarkets inaugurare magazin paunesti, vrancea
Paco Supermarkets își extinde prezența în mediul rural din Vrancea
Paco Supermarkets continuă investițiile în expansiune și a inaugurat în începutul lunii septembrie magazinul cu numărul 18, în comuna...
Cristian Salceanu
Cristian Sălceanu pleacă de la conducerea Sezamo
Supermarketul online Sezamo anunță plecarea lui Cristian Sălceanu din funcția de Country Director. Cristian Sălceanu, care preluase conducerea...
ordin ANPC de combatere a fenomenului de shrinkflation
Retailerii, obligați să marcheze la raft produsele cu gramaj redus și preț neschimbat
Un ordin al președintelui ANPC reglementează situația în care gramajul produselor este redus astfel încât prețul să fie menținut la fel....
Auchan Exigent Plaza deschidere supermarket e mari dimensiuni
Auchan inaugurează un nou supermarket de mari dimensiuni în București
Auchan continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și a inaugurat un nou supermarket de mari dimensiuni în Capială, ajungând...
Borsec cel mai iubit brand romanesc
Borsec, votat pentru a zecea oară „cel mai puternic brand românesc”
Borsec este liderul brandurilor românești, pentru a zecea oară, potrivit studiului BrandRo, realizat de Unlock Research. Studiul măsoară puterea...