Afla care sunt cele mai valoroase 10 branduri FMCG din lume | Progresiv

Desi sarbatoreste anul acesta 125 de ani de la aparitie, Coca-Cola ramane cel mai puternic brand la nivel mondial, cu o valoare estimata la 71,861 miliarde de dolari, in crestere cu 2% fata de anul trecut. Este pentru a 12-a oara consecutiv cand brandul american se regaseste pe prima pozitie a Top 100 Brands, clasament realizat de Interbrand. Afla care sunt cele mai valoroase 10 branduri FMCG din lume

“Coca-Cola continua sa aiba o expunere enorma gratie asocierilor cu evenimente populare precum FIFA World Cup. In plus, brandul s-a asociat indeaproape si cu alte campanii sociale precum ajutorarea celor care au suferit din cauza dezastrelor naturale, imputernicirea tinerilor si probleme de sustenabilitate. Anul trecut am asistat si la lansarea PlantBottle™, o sticla sustenabila si reciclabila facuta partial din materiale vegetale. Industria mondiala a bauturilor racoritoare este una relativ stabila, iar valoarea brandului Coca-Cola monetizeaza si de pe urma acestei situatii. Rapoartele companiei vorbesc despre faptul ca nu mai putin de 1,7 miliarde de consumatori aleg sa cumpere Coca-Cola in fiecare zi”, explica realizatorii topului.

In Top 100 Brands, Coca-Cola este urmata de IBM si Microsoft. De altfel, la nivelul primelor 10 pozitii nu este nicio schimbare fata de anul trecut cu o singura exceptie majora: intrarea brandului Apple pe pozitia a opta, gratie unui salt de 58% a valorii brandului.

Rezumandu-ne la o analiza doar a brandurilor din FMCG, Coca-Cola este urmata la mare distanta de Gillette, pe pozitia 16, si de Pepsi, pe locul 22. În Top 100 Brands se mai regasesc si alte branduri din industria bunurilor de larg consum precum Budweisser, Nescafé, Kellogg’s, L’Oréal, Heinz, Colgate, Danone, Nestlé, Sprite, Kleenex, Moët & Chandon, Jack Daniel’s, Johnson&Johnson, 3M, Corona, Nivea, Johnnie Walker, Smirnoff si Heineken.

[click pe imagine pentru marire]

Vezi clasamentul integral aici.

De Romina Ardelean.

Roxana Draghici Head of Sales eJobs Romania locuri de munca romania cautari joburi. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
eJobs: Angajatorii sunt tot mai determinați să readucă angajații la birou
În ultimul an, numărul de joburi remote nou apărute în piață a scăzut, asta după ce în perioada 2020-2022 a cunoscut creșteri...
Andrei Ursulescu
Scandia își securizează creșterea printr-un amplu proces de reorganizare
În urmă cu 14 ani Scandia însemna o fabrică în Sibiu și 550 de angajați, iar în prezent businessul numără șapte unități de producție...
Dimitrios Kelas Director General Fabrica de Lapte Brasov
Investiție strategică realizată de Olympus la Brașov
În urma unei investiții de peste 40 de milioane de euro, Fabrica de Lapte Brașov, compania care produce și comercializează gama Olympus și unul...
Emilian Dinica_PepsiCo
Schimbare la vârful departamentului de Supply Chain al PepsiCo East Balkans
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, l-a promovat pe Emilian Dinică în rolul de East Balkans Supply Chain...
milka
Mondelēz International se extinde în China printr-o achiziție
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, achiziționează un pachet majoritar din acțiunile Evirth, unul...
Magazin Froo Pitesti
Polonezii de la Żabka vor să obțină 1,5 mld. euro de pe piața de capital
Retailerul polonez Żabka vrea să obțină 1,5 miliarde de euro printr-o ofertă publică inițială, posibil cel mai mare IPO de pe bursa din...