Adrian Pascu was appointed General Manager of Danone Ukraine | Progresiv

Adrian-Valentin Pascu, Commercial Vice President Danone Russia has been named General Manager of Danone Ukraine, according to information on his LinkedIn profile. Adrian Pascu was appointed General Manager of Danone Ukraine

Until the beginning of this year, he held the position of Commercial Vice President Danone Russia, Dairy Division. Here, he coordinated the commercial activities of a business with annual revenues of over one billion euros, subordinating a number of 3,000 employees. It was the second experience for Adrian Pascu within Danone Russia, where he held the position of Sales Director for the Moscow Division for almost two years.

Previously, between 2015 and 2017, he served as General Manager of Danone for Romania, Bulgaria, Moldova and the Adriatic Countries.

Adrian-Valentin Pascu joined Danone Romania team in 2004, in the position of Regional Manager in the eastern area, then being promoted in 2006 to the position of Modern Trade Manager Romania and Business Development Manager Republic of Moldova. The manager also has experience in companies such as Henkel and Campofrio, and in the past he was a physics professor at the Informatics High School in Iasi. A graduate of the Faculty of Physics of Iasi University, Adrian Pascu holds an ELITEC MBA from the same university.

PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție
PlantExtrakt, unul dintre cei mai importanți jucători din piața produselor de îngrijire a sănătății de larg consum, va investi în acest an...
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961
Consumul de vin la nivel global a scăzut la cel mai mic nivel din 1961, respectiv 214.2 milioane de hectolitri, scrie esmmagazine.com. Acest...
Strategii eficiente pentru succes omnichannel, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Strategii eficiente pentru succes omnichannel: de la vizibilitate la execuție impecabilă
Într-o lume digitalizată, e-commerce-ul a devenit nu doar o oportunitate, ci o necesitate pentru retaileri și producători. Deși România se...
Ciprian Rosca, Director Comercial Cramele Recas despre strategia de crestere a companiei, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cramele Recaș: Indiferent de ce își doresc producătorii, consumatorii cer promoții
După un 2024 cu o creștere ușoară a afacerilor pe piața internă și un declin moderat al volumelor vândute, producătorul de vin Cramele...
Magazin Euromarket Babeni_1, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Euromarket, retailerul care vrea să rescrie tiparele în comerțul independent
Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală de retail, Euromarket alocă bugete cu șase zerouri pentru extinderea Euromarket 2.0, un...
paste 2025 produse traditionale
EY România: Calitatea și prețul domină deciziile de achiziție pentru sărbătorile de Paște
Într-un context marcat de inflație ridicată și instabilitate economică, preferințele consumatorilor români pentru cheltuielile legate de...