500.000 de premii pentru Ziua Barbatului | Progresiv
Cu ocazia Zilei Barbatului, Bergenbier pune in joc peste 500.000 de premii. Acest program, impreuna cu lansarea Q-Pack-ului de 1L si 2L cu design special dedicat fotbalului fac parte din campania de promovare a Zilei Barbatului 2010. Ambele initiative se inscriu in actiunile pe care Bergenbier le organizeaza in aceasta perioada pentru a marca importanta zilei de 5 mai pentru toti barbatii din Romania.
In perioada 19 aprilie - 15 mai, Bergenbier va desfasura promotia cu acoperire nationala, dedicata Zilei Barbatului. Promotia va fi vizibila in peste 15.000 de locatii din canalele HORECA si retail.
In cadrul programului, consumatorii vor putea castiga unul sau mai multe dintre cele peste 500.000 de premii puse in joc: tricouri, pahare de colectie, biscuiti pentru pahare, magneti de frigider, pelerine de ploaie si bere.
La inceputul lunii aprilie, Bergenbier a lansat o editie speciala in galben. Pe langa schimbarile la nivel de ambalaj ale editiei speciale, Bergenbier vine cu elemente de noutate: Q-Pack de 2l cu fotbal inclus si sticla cu design special dedicat fotbalului pentru ambalajul de 1l, lansat in premiera pe piata.
Prezenta in magazine si in retelele de distributie de la inceputul lunii aprilie, editia speciala Bergenbier este disponibila, pe toata durata campaniei de comunicare pentru Ziua Barbatului, in toate ambalajele existente: sticla (0,5 L), cutie (0,5l), Q-Pack (1l, 2 l) si, in plus, pack-ul de 6, respectiv 12 cutii.