500.000 de premii pentru Ziua Barbatului | Progresiv

Cu ocazia Zilei Barbatului, Bergenbier pune in joc peste 500.000 de premii. Acest program, impreuna cu lansarea Q-Pack-ului de 1L si 2L cu design special dedicat fotbalului fac parte din campania de promovare a Zilei Barbatului 2010. Ambele initiative se inscriu in actiunile pe care Bergenbier le organizeaza in aceasta perioada pentru a marca importanta zilei de 5 mai pentru toti barbatii din Romania. 500.000 de premii pentru Ziua Barbatului

In perioada 19 aprilie - 15 mai, Bergenbier va desfasura promotia cu acoperire nationala, dedicata Zilei Barbatului. Promotia va fi vizibila in peste 15.000 de locatii din canalele HORECA si retail.

In cadrul programului, consumatorii vor putea castiga unul sau mai multe dintre cele peste 500.000 de premii puse in joc: tricouri, pahare de colectie, biscuiti pentru pahare, magneti de frigider, pelerine de ploaie si bere.

La inceputul lunii aprilie, Bergenbier a lansat o editie speciala in galben. Pe langa schimbarile la nivel de ambalaj ale editiei speciale, Bergenbier vine cu elemente de noutate: Q-Pack de 2l cu fotbal inclus si sticla cu design special dedicat fotbalului pentru ambalajul de 1l, lansat in premiera pe piata.
Prezenta in magazine si in retelele de distributie de la inceputul lunii aprilie, editia speciala Bergenbier este disponibila, pe toata durata campaniei de comunicare pentru Ziua Barbatului, in toate ambalajele existente: sticla (0,5 L), cutie (0,5l), Q-Pack (1l, 2 l) si, in plus, pack-ul de 6, respectiv 12 cutii.

 

ghiozdan rechizite inceperea scolii
eMAG: Clienții plătesc aproximativ 400 de lei pentru un ghiozdan complet echipat
În pragul noului an școlar cele mai căutate articole devin rechizitele, încălțămintea, dar și accesoriile precum ceasurile inteligente cu...
paco supermarkets inaugurare magazin paunesti, vrancea
Paco Supermarkets își extinde prezența în mediul rural din Vrancea
Paco Supermarkets continuă investițiile în expansiune și a inaugurat în începutul lunii septembrie magazinul cu numărul 18, în comuna...
Cristian Salceanu
Cristian Sălceanu pleacă de la conducerea Sezamo
Supermarketul online Sezamo anunță plecarea lui Cristian Sălceanu din funcția de Country Director. Cristian Sălceanu, care preluase conducerea...
ordin ANPC de combatere a fenomenului de shrinkflation
Retailerii, obligați să marcheze la raft produsele cu gramaj redus și preț neschimbat
Un ordin al președintelui ANPC reglementează situația în care gramajul produselor este redus astfel încât prețul să fie menținut la fel....
Auchan Exigent Plaza deschidere supermarket e mari dimensiuni
Auchan inaugurează un nou supermarket de mari dimensiuni în București
Auchan continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și a inaugurat un nou supermarket de mari dimensiuni în Capială, ajungând...
Borsec cel mai iubit brand romanesc
Borsec, votat pentru a zecea oară „cel mai puternic brand românesc”
Borsec este liderul brandurilor românești, pentru a zecea oară, potrivit studiului BrandRo, realizat de Unlock Research. Studiul măsoară puterea...