5 iunie, deadline pentru inscrierea in competitia „METRO – Starurile Comunitatii” | Progresiv

Competitia Competitia  „METRO – Starurile Comunitatii” se apropie de finalul perioadei de inscriere si votare, deadline-ul fiind data de 5 iunie. La aceasta competitie pot participa antrepenorii care detin o afacere mica sau mijlocie, prin care contribuie la bunastarea comunitatii. 5 iunie, deadline pentru inscrierea in competitia „METRO – Starurile Comunitatii”

 In cursa pentru premiul de 200.000 de lei s-au inscris afaceri independente cu o contributie in comunitate prin actiuni sociale, educationale sau de mediu. Prin „METRO – Starurile Comunitatii”, competitie organizata cu ocazia aniversarii a 50 de ani de la infiintarea METRO Cash&Carry, compania isi propune sa recunoasca si sa recompenseze antreprenorii care deruleaza proiecte de responsabilitate sociala in comunitatea din care fac parte.

Intreprinzatorii independenti isi pot inscrie proiectele online in sectiunea dedicata de pe site-ul www.metro.ro, pana in data de 5 iunie 2014, cand cele mai votate 20 de proiecte vor trece, mai departe, in finala competitiei. Finalistii vor fi evaluati de catre un juriu format din experti din domenii-cheie: ONG-uri, media de specialitate in responsabilitatea sociala, precum si comunitatea de antreprenoriat si de comert. In urma procesului de evaluare, membrii juriului vor selecta un castigator, care va fi anuntat in cadrul Galei de Premiere a competitiei, din data de 19 iunie 2014.

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...