Waterdrop relansează colecția de Valentine’s Day și Dragobete
Waterprod, producătorul de Microdrinks și recipiente sustenabile, readuce în atenția consumatorilor sortimentul de Microdrinks Love. Sortimentul din colecția de Valentine’s Day și Dragobete conține rodie, gojii și schizandra, cunoscut și drept „fructul celor cinci arome”.
Rodiile sunt bogate în minerale și vitamine prețioase. Punicalagin, un antioxidant foarte puternic este responsabilă de jumătate dintre efectele antioxidante ale rodiei. La rândul său, fructele de goji sunt utilizate de mii de ani pentru proprietățile curative, fiind considerate fructele cu cea mai mare cantitate de antioxidanți.
Cu un strop delicat de extras de schizandră, această aromă creează un trio revigorant dedicat lunii iubirii. În plus, schizandra are multe beneficii, precum creșterea rezistenței mentale și fizice, fiind de asemenea, o sursă importantă de antioxidanți. De asemenea, sortimentul Love este îmbogățit cu vitaminele B6, C și acid folic, un nutrient esențial care face parte din complexul de opt vitamine hidrosolubile B, utile în funcționarea optimă a organismului.
„Ne dorim să fim cât mai aproape de consumatorii noștri și în luna iubirii, inspirându-i să ofere cadouri utile și sustenabile, atât pentru persoana iubită, cât și pentru ei înșiși. Astfel, ne continuăm contribuția și încurajăm stilul de viață sănătos, care aduce multiple beneficii pentru întreg organismul. Alegem să investim periodic în produsele noastre, adaptându-le în funcție sezon și sărbătoare, pentru a putea fi alături de comunitatea noastră în toate momentele cheie”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.
Fiecare Microdrink se dizolvă în 400-600 ml de apă rece și are aproximativ patru calori, oferind apei o aromă fructată și revigorantă. Pentru a încuraja consumul de apă, Waterdrop oferă un pachet extra de 12 Microdrink-uri din sortimentul Love la trei pachete achiziționate din aceeași gamă, oferta fiind valabilă până pe 24 februarie. În plus, începând cu 5 februarie brandul aplică un discount de 35% pentru toate pachetele de Microdrinks, inclusiv cele din gamele Microlyte și Microenergy, ideale pentru cei cu un stil de viață activ, precum și gama Microteas, potrivite pentru a optimiza consumul de apă în sezonul rece.
Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste un milion de clienți la nivel global.