FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Verdino intră pe piața de pizza congelată

Verdino intră pe piața de pizza congelată

Verdino Green Foods, primul și singurul producător român care oferă o alternativă sustenabilă la produsele din carne, pe bază de proteine de mazăre, își extinde gama în categoria produselor congelate cu lansarea primei game de pizza congelată plant-based sub un brand românesc.

Noua gamă aduce cinci noi sortimente de pizza cu toppinguri 100% plant-based. Pizzele Verdino au blatul pufos, dospit timp de 24 de ore, frământat cu ulei de măsline extra-virgin, iar topping-urile și brânza sunt produsele Verdino, cu comportament perfect la coacere. Totul este copt în cuptor de piatră, pentru cel mai bun gust și consistență.

Variantele nou-lansate sunt: Pizza-bacon 350g, Pizza delicioasă cu 4 toppinguri plant-based  370g, Plantuna pizza cu alternativa vegană la ton 370g, Pizza Mexicană 370g  cu bucăți de burger și ardei Jalapeno și pizza Pepperoni 350g cu salam picant.

„Ne simțim onorați să anunțăm azi două premiere pentru piața autohtonă de produse congelate. Verdino nu este doar primul brand românesc care a lansat produse plant-based pe bază de proteine de mazăre,  ci suntem și primul brand românesc care lansează o gamă de pizza congelată ce stă sub tutela unui brand local. Pizza pe care am lansat-o este sustenabilă atât pentru cei ce o savurează, cât și pentru întreagă planetă. Caracterul inovator al produselor noastre stă adânc înrădăcinat în valorile și convingerile brandului nostru: toate ingredientele folosite în prepararea alimentelor sunt sustenabile, 100% plant-based și de cea mai înaltă calitate, pentru a oferi tuturor consumatorilor noștri cea mai bună experiență de consum posibilă. Datorită acestui lucru, Verdino Green Foods a cunoscut o evoluție rapidă în piața europeană”, spune Eberhart Răducanu, CEO Verdino Green Foods.

Cele 5 sortimente de pizza se vor găsi atât în supermarketuri din România, cât și din Spania, Olanda, Germania, Marea Britanie, Elveția și Serbia. Odată cu această lansare, compania ajunge la 66 de produse plant-based pe bază de proteine din mazăre, iar dezvoltarea portofoliului continuă.

 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content