FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Vânzări în scădere pentru Carrefour România în Q2

Vânzări în scădere pentru Carrefour România în Q2

Carrefour România a raportat o scădere de 2,2% a vânzărilor în al doilea trimestru al acestui an, în contextul pandemiei, dar datele pentru primele șase luni din 2020 rămân pe plus (+3,5%). Raportul financiar al companiei arată că reducerea este pusă pe seama numărului mare de magazine deschise în marile centre comerciale, locații redeschise treptat abia din luna mai. 

În primele trei luni ale acesui an, Carrefour a raportat o creștere a vânzărilor de 11,9% pe piața românească, ajungând astfel la valoarea de 561 milioane de euro (inclusiv TVA). În intervalul aprilie – iunie, vânzările retailerului pe piața locală au fost de 540 de milioane de euro.

La nivel de grup, încasările au depășit 18 miliarde de euro în cel de-al doilea trimestru, în creștere cu peste 6% față de aceeași perioadă a lui 2019.

Cumulat, după prima jumătate a acestui an, grupul francez a raportat vânzări de 38,17 miliarde de euro, cu 7% peste nivelul înregistrat în prima jumătate a anului trecut, și un profit de 718 milioane de euro din operațiuni recurente față de 624 de milioane de euro, suma atinsă în primul semestru din 2019.

Grupul Carrefour este prezent pe piața locală prin intermediul a patru companii: Carrefour România SA, care operează hypermarketurile cu același nume, Artima SA, care operează rețeaua de supermarketuri Carrefour Express, Supeco Investment, care operează brandul Supeco, respectiv Columbus International, care are în portofoliu fostele magazine Billa.

 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content