FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Unilever vinde divizia de ceai pentru 4,5 miliarde de euro

Unilever vinde divizia de ceai pentru 4,5 miliarde de euro

La aproape doi ani de la primele informații privind intenția de a renunța la divizia de ceai, Unilever anunță semnarea unui acord de vânzare a ekaterra către CVC Capital. Valoarea tranzacției se ridică la 4,5 miliarde de euro și este peste ofertele înaintate de firmele de private equity Advent şi Carlyle.

Acordul urmează să fie aprobat în a doua jumătate a anului viitor și nu include și piețele Nepal și Indonezia, unde Unilever își va păstra businessul pe această divizie. De asemenea, potrivit Unilever, Lipton va rămâne un joint venture între PepsiCo și Unilever.

ekaterra este cel mai important producător de ceai din lume, cu un portofoliu de 34 de mărci, inclusiv Lipton, PG tips, Pukka, T2 și TAZO și afaceri de aproximativ 2 miliarde de euro în 2020. 

”Decizia de a vinde ekaterra demonstrează progrese suplimentare în realizarea planurilor noastre de adaptare a portofoliului și orientare către zonele cu potențial mare de creștere”, a declarat Alan Jope, CEO Unilever.

”ekaterra este o afacere construită pe baze solide ale mărcilor de top și o abordare orientată către un scop pentru produsele, oamenii și comunitățile sale. ekaterra este bine poziționată pe o piață atractivă pentru a-și accelera creșterea viitoare și pentru a conduce dezvoltarea durabilă a categoriei”, a declarat Pev Hooper, Managing Partner la CVC Capital Partners.

Înființat în 1930, Unilever este unul dintre cei mai importanţi furnizori mondiali de alimente şi produse de îngrijire personală. Pe plan local businessul este coordonat de Unilever South Central Europe care gestionează din Bucureşti operaţiunile în şapte ţări din zonă: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia şi Republica Moldova.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content