FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Unilever, investiții de 120 de milioane de euro de la intrarea pe piață

Unilever, investiții de 120 de milioane de euro de la intrarea pe piață

Unilever, unul dintre principalii furnizori mondiali care comercializează bunuri de larg consum, aniversează 30 de ani de la listarea primelor produse pe piața locală. De atunci, Unilever a investit peste 120 de milioane de euro în România, reușind să dezvolte capacitatea de producție locală, și, de asemenea, să își extindă portofoliul de branduri și produse prin achiziția fabricii Betty Ice și a 75% din Good People, compania din spatele brandului FruFru, două companii locale, dovadă a implicării companiei în societatea românească prin susținerea mediului de business local.

Cu ocazi aniversării a 30 de ani de la intrarea pe piața din România a primelor produse, Unilever lansează campania Unilever – Tradiția de a face bine. Compania sărbătorește cele mai importante momente din cei 30 de ani de activitate pe piața locală. În linie cu angajamentele globale, Unilever South Central Europe dezvoltă toate inițiativele și misiunile brandurilor pentru a răspunde nevoilor și specificului regiunii, în vederea atingerii unui impact local pozitiv pe termen lung.

Alături de acțiunile desfășurate pentru cetățenii și comunitățile din România, compania adresează și problemele cu care se confruntă țara noastră în ceea ce privește schimbările climatice și mediul înconjurător. Pentru a face o schimbare pozitivă, Unilever și Plantăm fapte bune în România au lansat în 2020 o acțiune amplă de împădurire, ce are ca scop plantarea a 300.000 de puieți până la sfârșitul anului 2022.

„Anul acesta se împlinesc 30 de ani de când primele noastre produse au intrat pe piața din România. Ne bucurăm să fim parte din povestea acestei țări și o modalitate prin care ne dorim să marcăm momentul aniversar este plantarea a 300.000 de arbori – câte 10.000 pentru fiecare an petrecut în România până acum. Îi plantăm în sudul țării, într-o zonă puternic afectată de deșertificare. Fenomenul de deșertificare reprezintă o preocupare globală și suntem hotărâți să luptăm împotriva acestei probleme alături de un partener extraordinar, inițiativa Plantăm fapte bune în România. În același timp, folosim momentul aniversar ca o oportunitate de a ne implica mai mult în comunitățile locale și încercăm să fim acolo unde simțim și știm că este nevoie de noi – în viețile consumatorilor, prin produsele noastre pe care se bazează în fiecare zi și care le fac viața mai ușoară, mai bună, dar și în viețile comunităților vulnerabile unde simțim că este mai multă nevoie de ajutor pentru o schimbare în bine”, a declarat Ana-Maria Pâslaru, General Manager Unilever South Central Europe

Alături de Plantăm fapte bune în România, Unilever luptă împotriva unei probleme de interes global: fenomenul de deșertificare. În 2020, 150.000 de arbori au fost plantați în județul Dolj, iar anul acesta au fost plantați încă 75.000 de arbori în aceeași zonă. Până la sfârșitul anului 2022, 300.000 de arbori vor fi plantați în zona de sud a țării. Alături de inițiativa de plantare, proiectele de responsabilitate socială derulate de compania și brandurile Unilever în România în următorii ani vor sta sub umbrela Tradiția de a face bine.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content