Vlad Ionescu se alătură Tokinomo pe poziția de CMO

Vlad Ionescu este noul Chief Marketing Officer al Tokinomo, start-up care dezvoltă o soluție de promovare a produselor în magazine. Experiența sa extinsă în growth marketing va ajuta Tokinomo să își accelereze expansiunea globală. Vlad Ionescu se alătură Tokinomo pe poziția de CMO

În ultimii cinci ani, Vlad Ionescu a fost în echipa UIPath, unde a ocupat poziția de VP Growth Marketing. În acest timp, compania a crescut de la 10 la 3.000 de angajați, iar valoarea companiei a expodat, de la 6,5 milioane de dolari la 10 miliarde de dolari.

”Am cunoscut echipa Tokinomo inițial ca investitor și apoi ca advisor al CEO-ului. Soluția robotică pentru rafturile magazinelor este o invenție incredibilă, pare foarte simplă, dar este complexă și eficientă. De sute de ani, bunurile de larg consum stau pe rafturile magazinelor, multe dintre ele neobservate de cumpărători. Tokinomo aduce produsele la viață, le face să interacționeze cu clienții. Tehnologia Tokinomo este la intersecția IoT, RetailTech and MarTech. Este o industrie nouă pentru mine, dar cu siguranță va fi o aventură foarte interesantă”, spune Vlad Ionescu.

Tokinomo este un start-up 100% românesc care a revoluționat industria publicității in-store la nivel global. Folosind o combinație unică de senzori de mișcare, sunet și lumină, Tokinomo aduce la viață produsele de la raft și oferă o experiență de shopping memorabilă clienților din magazine.

POS Media Romania anunță parteneriatul exclusiv cu Tokinomo
POS Media Romania anunță parteneriatul exclusiv cu Tokinomo
Pentru o companie de succes care dorește să atragă clienți, evoluția constantă este esențială. Având această filozofie la bază, POS Media...
Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală
Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală
Tokinomo, start-up care creează și distribuie soluții interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obținut o finanțare de 1,7...
Promoterul robotizat Tokinomo, creștere a cererii de peste 70% în 2020
Promoterul robotizat Tokinomo, creștere a cererii de peste 70% în 2020
Compania locală de retail marketing Instore Power Provider (IPP) a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de 25,4 milioane de euro, în...
Tokinomo, în topul celor mai bune 40 de start-up-uri de retail tech din lume
Tokinomo, în topul celor mai bune 40 de start-up-uri de retail tech din lume
Tokinomo, o soluție de in-store marketing care, folosind o combinație de senzori de mișcare, lumină și sunet, animă produsele la raft și le...
Mercury360 devine reseller oficial Tokinomo
Mercury360 devine reseller oficial Tokinomo
Agenția de publicitate Mercury 360 continuă investițiile în digitalizare, devenind reseller oficial Tokinomo în România. Tokinomo este un...
Start-up-ul Tokinomo obține o finanțare de 700.000 euro
Start-up-ul Tokinomo obține o finanțare de 700.000 euro
Tokinomo, start-up specializat în soluții de retail tech, a încheiat o rundă de investiții în valoare de peste 700.000 euro, la care au...