Vlad Ionescu se alătură Tokinomo pe poziția de CMO
Vlad Ionescu este noul Chief Marketing Officer al Tokinomo, start-up care dezvoltă o soluție de promovare a produselor în magazine. Experiența sa extinsă în growth marketing va ajuta Tokinomo să își accelereze expansiunea globală.
În ultimii cinci ani, Vlad Ionescu a fost în echipa UIPath, unde a ocupat poziția de VP Growth Marketing. În acest timp, compania a crescut de la 10 la 3.000 de angajați, iar valoarea companiei a expodat, de la 6,5 milioane de dolari la 10 miliarde de dolari.
”Am cunoscut echipa Tokinomo inițial ca investitor și apoi ca advisor al CEO-ului. Soluția robotică pentru rafturile magazinelor este o invenție incredibilă, pare foarte simplă, dar este complexă și eficientă. De sute de ani, bunurile de larg consum stau pe rafturile magazinelor, multe dintre ele neobservate de cumpărători. Tokinomo aduce produsele la viață, le face să interacționeze cu clienții. Tehnologia Tokinomo este la intersecția IoT, RetailTech and MarTech. Este o industrie nouă pentru mine, dar cu siguranță va fi o aventură foarte interesantă”, spune Vlad Ionescu.
Tokinomo este un start-up 100% românesc care a revoluționat industria publicității in-store la nivel global. Folosind o combinație unică de senzori de mișcare, sunet și lumină, Tokinomo aduce la viață produsele de la raft și oferă o experiență de shopping memorabilă clienților din magazine.