Utilizezi etichete electronice? Descoperă LabelUS, soluția pentru creșterea vânzărilor și a automatizării operaționale!

LabelUs integrează etichetele electronice existente punând la dispoziție o metodă operațională centralizată pentru actualizări de preț și promoții în toate locațiile. Utilizezi etichete electronice? Descoperă LabelUS, soluția pentru creșterea vânzărilor și a automatizării operaționale!

Soluția LabelUs, dezvoltată 100% de către Mindspeed Communications, are avantajul de a integra orice tip de etichete electronice ce dispun de REST API pentru conectivitate.

Avantajele folosirii soluției LabelUs - Electronic Shelf Labels:

  • Soluție scalabilă și centralizată - management centralizat a tuturor locațiilor din rețeaua de retail în mod automatizat;
  • Actualizări în timp real sau planificate în locații multiple corelate cu POS utilizând mecanisme de validare securizate;
  • Integrarea sistemelor existente de tip ERP/ECR/POS în fluxul de date;
  • Transfer de date securizat via webMethods și fișiere XML/structurate - nomenclator produse, actualizări de prețuri și promoții;
  • Soluția LabelUs permite implementarea oricărui tip de promoție Happy-Hour, Happy Day, Black Friday, oferte planificate de Paște sau Crăciun, într-o singură locație sau la nivel central;
  • Costuri Software as a Service (SaaS) de tip OpEx aferente utilizării platformei LabelUs;
  • Scalabilitate amplă pentru toate locațiile - suport de sute de locații per instanță client/VPC;
  • Suportul și implementarea modificărilor legislative (ANPC, SGR, etc) sunt incluse în prețul abonamentului SaaS;
  • Varietate mare de template-uri pentru etichetele electronice, asociate automat în baza tipului de actualizare preț (standard sau promoție de mai multe tipuri), incluse în prețul abonamentului SaaS;

Roadmap 2024 - MOBIUS, componenta de analiză tranzacțională via Machine Learning, auto-generarea prețurilor prin planificarea calendarului de actualizări și de promoții. Parte integrantă din soluția LabelUs, automatizând întregul proces decizional, operațional și de marketing.

Aplicația monitorizează datele și măsoară impactul modificărilor prețurilor. Dacă rezultatele nu sunt cele așteptate sau dacă condițiile pieței se schimbă, software-ul poate ajusta prețurile/promoțiile în baza condițiilor configurate. Acest flux permite retailerului să își optimizeze strategia de preț în mod continuu.

  • Faza #1 - Automation & Data Model Generation
  • Faza #2 - Time Series Analysis & Algorithm Modeling

Beneficiile utilizării unei soluții digitale cu ESL includ vânzări și profituri maximizate, competitivitate îmbunătățită și economii semnificative de timp în comparație cu gestionarea manuală a prețurilor. De asemenea, permite strategii de prețuri mai complexe și receptive, valorificând la maximum datele retailerului pentru a îmbunătăți performanța fără a schimba vreo procedură internă la client, adaptându-se cu ușurință la tiparele operaționale existente.

Totodată, soluția LabelUs poate fi adaptată nevoilor specifice fiecărui client – implementarea unor aspecte operaționale și funcționale noi, integrări ce țin pasul cu evoluția/upgrade-ul sistemelor terțe.

Hai să discutăm despre proiectul tău!

Contactați-ne:
E-mail: office@mindspeed.eu
Telefon: 40 732 418 405

*Articol susținut de Mindspeed Communications.

Trade Round Table revine cu o nouă ediție, „Transform to perform
Trade Round Table revine cu o nouă ediție, „Transform to perform", pe 26 octombrie
Trade Round Table, cel mai mare eveniment de business din București dedicat industriei de retail & FMCG, revine cu cea de-a 19-a ediție,...
Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Optimizarea și planificarea proceselor de retail cu ajutorul soluțiilor tehnologice pe baza unor algoritmi de inteligență artificială sunt...
Snackurile, o categorie cu „prezență obligatorie” la raft
Snackurile, o categorie cu „prezență obligatorie” la raft
O piață pe trend ascendent, cu rate de creștere double digit, snackurile sunt privite de către retaileri ca fiind o categorie cu „prezență...
2022, un nou an record pe segmentul industrial
2022, un nou an record pe segmentul industrial
Numărul retailerilor internaționali care au ales să implementeze și să consolideze hub-uri logistice în țara noastră se află pe un trend...