Un start-up din Israel va începe să producă proteină de carne în spațiu

Start-up-ul israelian Aleph Farms a lansat programul Aleph Zero, prin care își propune să „cultive" carne în spațiul cosmic. Un start-up din Israel va începe să producă proteină de carne în spațiu

Inițiativa are ca scop dezvoltarea capabilității de a produce carne proaspătă oriunde, indiferent de schimbările climatice sau resursele naturale disponibile, potrivit FoodBev.com.

Programul Aleph Zero va debuta în cadrul Cultured Meat Symposium, organizat de NASA. Este al doilea proiect de acest gen al companiei, după ce anul trecut au reușit să cultive celule de carne pe Stația Spațială Internațională. În cadrul Aleph Zero, start-up-ul va colabora cu alte companii de tehnologie și agenții spațiale, prin crearea mai multor grupuri de lucru.

„Proiectul Aleph Zero reflectă misiunea noastră de a produce carne de calitate în locuri îndepărtate precum deșertul Sahara sau Antarctica, oferind astfel acces la o nutriție de înaltă calitate oricui, oricând și oriunde. Atunci când oamenii vor trăi pe Lună sau pe Marte, și Aleph Farms va fi acolo", a transmis Didier Toubia, co-fondator și CEO al companiei israeliene.

Carnea, o categorie care se luptă cu conservatorismul în consum
Carnea, o categorie care se luptă cu conservatorismul în consum
Carnea se bucură de o incidență ridicată în consum, însă clienții rămân în zona de confort, carnea de pui și cea de porc fiind alese de...
eJobs: 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici în această toamnă
eJobs: 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici în această toamnă
Start-up-urile și companiile mici, cu maximum 50 de angajați, au început toamna cu 21.000 de joburi noi scoase în piață pentru candidații...
Carne și Sare, o măcelărie next level
Carne și Sare, o măcelărie next level
Un business apărut ca răspuns la o necesitate a fondatorilor, Carne și Sare se dezvoltă într-un ritm alert, pe fondul apetitului românilor...
Carrefour România testează o soluție pentru îmbunătățirea experienței consumatorilor în magazine
Carrefour România testează o soluție pentru îmbunătățirea experienței consumatorilor în magazine
Carrefour România derulează un proiect de test în parteneriat cu start-up-ul AiSA (Artificial Intelligence Space Analytics) pentru...
Upgrade pentru platforma Up Online
Upgrade pentru platforma Up Online
Magazinele partenere Up România pentru tichetele și cardurile de beneficii emise de companie, vor putea utiliza platforma Up Online într-o...
Up România, investiție de 250.000 de euro într-o platformă de beneficii extrasalariale flexibile
Up România, investiție de 250.000 de euro într-o platformă de beneficii extrasalariale flexibile
Up România lansează platforma Up MultiBeneficii, care va permite angajaților să-și aleagă beneficiile extrasalariale de care vor să dispună,...