Sezamo, dublare a numărului de membri din clubul dedicat familiilor cu copii, Sezamini

Supermarketul online Sezamo anunță o creștere de 100% a numărului de membri din clubul Sezamini, în ultimele 6 luni. Clubul, dedicat familiilor cu copii cu vârsta de până la 12 ani sau celor care așteaptă un copil, oferă livrare gratuită de duminică până joi, reduceri periodice de 15-40% pentru 200 de produse, dar și recompense sub formă de credite în cont pentru fiecare achiziție care depășește 300 de lei. Până la finalul lunii martie, aceste recompense vor fi duble, de 30 de lei, față de 15 lei. Sezamo, dublare a numărului de membri din clubul dedicat familiilor cu copii, Sezamini

Membrii Sezamini fac în medie 4 comenzi pe lună, ceea ce le economisește în jur de 12 ore, pe care acum le pot petrece alături de familie, fără timp pierdut în trafic și stres, dar și fără a transporta cumpărături voluminoase. Focusul pe acest segment de cumpărători s-a reflectat și în creșterea în tranzacții a categoriei "Mama și Copilul" cu 125% față de aceeași perioadă a anului trecut. Categoriile preferate ale acestora sunt „Fructe și Legume”, „Mama și Copilul” și „Lactate și Refrigerate”.

În topul preferințelor membrilor clubului regăsim, pe partea de legume - pătrunjelul și ceapa verde, castraveții Fabio și avocado Hass, iar pe partea de fructe - zmeura, bananele și afinele, atât convenționale, cât și ECO. Din categoria „Mama și Copilul”, cea mai mare parte a bugetului alocat se duce către scutece și șervețele umede, lapte praf, dar și gustări sănătoase pentru cei mici. Când vine vorba despre „Lactate și Refrigerate”, mămicile preferă ouăle de țară ECO, iaurtul ECO și laptele.

„Sezamo este ajutorul perfect pentru orice părinte ocupat, de aceea ne bucurăm să observăm că Sezamini este un club din ce în ce mai accesat. Încă de la lansarea sa ne-am luat angajamentul că vom fi un partener de nădejde pentru clienții noștri, nu doar prin livrarea rapidă, direct la ușă a cumpărăturilor săptămânale, ci și prin calitatea și diversitatea alimentelor noastre”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Clienții Sezamo economisesc aproximativ 15% din investiția lunară medie în cumpărăturile necesare unei familii cu cel puțin un copil. Calculul a fost făcut plecând de la valoarea coșului lunar mediu al unei familii cu cel puțin un copil, care face cumpărături de minimum 4 ori pe lună.

70% dintre membrii Sezamini comandă din aplicație, în timp ce 30% accesează direct site-ul de pe telefon, tabletă sau calculator. În ceea ce privește plata, 85% preferă plata cu cardul, în timp ce restul de 15% aleg plata cash sau plata cu cardul de masă.

Categoria „Mama și Copilul” include peste 1000 de produse, de la scutece și alimentație pentru bebeluși, până la produse pentru femeile însărcinate și mamele care alăptează. Pe lângă produsele dedicate pentru mama și copil, la Sezamo există și o gamă variată de fructe și legume ECO, pentru perioada de diversificare, care se găsesc în categoria „Chef Mama”.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.

 Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Supermarketul online Sezamo a lansat Sezamo Chef, o sursă de inspirație conectată cu platforma de cumpărături online, clienții putând să...
Sezamo, creștere de 50% în ultimele luni. Cum a fost primul an pentru retailerul online
Sezamo, creștere de 50% în ultimele luni. Cum a fost primul an pentru retailerul online
Sezamo, parte a grupului Rohlik, care a intrat în România oficial în luna octombrie 2023, a înregistrat un an de activitate pe piața locală,...
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are începând cu luna septembrie un nou CEO în persoana lui Gabril Makki. Acesta...
Sezamo reduce prețurile la fructele și legumele de sezon produse local cu până la 30%
Sezamo reduce prețurile la fructele și legumele de sezon produse local cu până la 30%
Sezamo reduce prețurile la fructele și legumele de sezon cultivate de către micii producători locali cu până la 30%. Acțiunea are ca scop...