Magellan 1500i, performanță fără egal într-un design versatil și compact

Datalogic, un lider mondial în automatizarea captării datelor și proceselor, anunță lansarea scannerului Magellan™ 1500i, cel mai recent produs din oferta noastră în domeniul scanerelor-imager de tip „prezentare”. [P] Magellan 1500i,  performanță fără egal într-un design versatil și compact

Începând încă de la Magellan 1000i, primul scaner-imager tip „prezentare” şi până la Magellan 9800i, primul scaner tip multi-plan, Datalogic a fost în mod constant în topul scanării imaginilor.
Magellan 1500icombină excelența scanării tip „imaging” cu un design inovator, pentru a crea cel mai puternic scaner tip „prezentare” de pe piață.

Magellan 1500i poate fi utilizat în modul „stand-by” sau în modul „de mână”. Când scanerul este așezat pe stand, obiectele pot fi trecute pentru scanare prin faţa acestuia sau prezentate scanerului. Dacă un produs este prea mare/greu pentru a fi ridicat, Magellan 1500i poate fi folosit și ca scaner de mână. Atunci când este luat de pe tejghea, tehnologia de detecție a mișcării Motionix ™ detectează mișcarea și activează un obiectiv de citire LED, iar tehnologia "Green Spot" patentată de Datalogic oferă o confirmare a bunei citiri/decodări („Good Read feed-back”).

Zona mare de citire și performanța vitezei de citire a Magellan-ului 1500i (acesta este capabil să citească la distanțe de până la 25 cm și cu viteze de mișcare de până la 1,5 m/s ptr. Coduri 1D) combinată cu iluminare confortabilă, permite citirea fără probleme a codurilor de bare 1D și 2D din surse tipărite sau mobile, inclusiv coduri greu de citit, trunchiate și deteriorate.
Adăugarea decodificării codurilor de bare Digimarc® face Magellan 1500i cel mai capabil scaner din clasa sa.

PLA-MAGELLAN1500i-BLACK-BAKERYDeoarece acest cod de bare invizibil poate fi repetat de mai multe ori pe ambalajul produsului, casierul nu trebuie să orienteze elementul de scanat ca în cazul unui cod de bare imprimat tradițional.
Codul invizibil Digimarc permite, de asemenea, asigurarea autenticității produsului și prevenirea fraudei. Iluminarea discretă cu LED infraroşu asigură o iluminare continuă a zonei de scanare, iar tehnologia de detectare a obiectelor știe când un obiect intră în câmpul vizual. Iluminare suplimentară este adăugată automat, după cum este necesar, pentru a decoda rapid eticheta. Acest sistem de iluminare reduce reflexia și elimină pâlpâirea, care poate provoca disconfort operatorului, asigurând productivitatea zilnică.

"Datalogic este singurul producător din automatizarea captării datelor oferind soluții care acoperă întreaga industrie de retail, de la producție la consumator. Acest nou scaner omnidirecțional tip  „prezentare” este versatil și elegant, cu cea mai recentă tehnologie digitală de captare a imaginii. Citește coduri de bare imprimate pe toate suporturile, de la etichetele tipărite pe produse la cupoane mobile, carduri de fidelitate, bilete, carduri de îmbarcare și multe altele. Cu un format compact și un design atractiv, Magellan 1500i va completa orice punct de vânzare sau mediu de service ", a declarat Fabrizio Pareschi, Director Marketing Datalogic.

Datalogic Group

Datalogic este un lider global în piața de automatizare a captării datelor și de automatizare a proceselor, specializat în proiectarea și producția de cititoare de coduri de bare, computere mobile, senzori pentru detectare, măsurare și siguranță, viziune, RFID și sisteme de marcare-laser.

Soluțiile Datalogic ajută la creșterea eficienței și calității proceselor din industriile de Retail, de Producție, de Transport și Logistică și de Asistență Medicală, de-a lungul întregului lanț valoric.
Cei mai importanți jucători din lume din cele patru industrii de referință folosesc produsele Datalogic, certificând atenția deosebită acordată clientului, dar şi calitatea produselor pe care grupul le oferă de 47 de ani.
Astăzi, Grupul Datalogic, cu sediul în Bologna (Italia), are aproximativ 3.200 de angajați din întreaga lume, distribuiți în 28 de țări, cu unități de producție și reparare în SUA, Brazilia, Italia, Slovacia, Ungaria, Vietnam, China și Australia. În 2018, Datalogic a înregistrat o cifră de afaceri de 631 milioane de euro și a investit peste 61,9 milioane de euro în cercetare și dezvoltare, cu un portofoliu de peste 1.200 de brevete în mai multe jurisdicții.

Datalogic S.p.A. este listată în segmentul STAR al Băncii Italiene din 2001 ca DAL.MI. Mai multe informații despre Datalogic la www.datalogic.com.
Datalogic și sigla Datalogic sunt mărci comerciale înregistrate ale Datalogic S.p.A. în multe țări, inclusiv în S.U.A. și E.U.

Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, a încheiat cea de-a 23-a ediție. Sub sloganul...
Cele mai importante insighturi de la ReTech & Digital 2023
Cele mai importante insighturi de la ReTech & Digital 2023
ReTech & Digital, primul eveniment Progresiv dedicat integral soluțiilor digitale și inovațiilor tehnologice din industria de retail &...
3 soluții de automatizare „must-have” care te vor ajuta să-ți optimizezi lanțul de aprovizionare
3 soluții de automatizare „must-have” care te vor ajuta să-ți optimizezi lanțul de aprovizionare
  #article-content-featured {display: none;} #mp4_box {padding-top:0!important;}   Nu mai este un secret pentru nimeni că cererea pentru...