Lidl intră pe online în Europa Centrală și de Est
Lidl, unul dintre retailerii de top din Europa, a deschis al patrulea magazin virtual din lume, ce poate fi accesat de către clienții din Republica Cehă, scrie presa internațională.
Retailerul german anunțase acest pas încă din luna iulie, la începutul lunii în curs fiind lansată versiunea demo pentru angajați, iar acum, aproape de finalul lui septembrie, lidl-shop.cz este disponibil pentru toți doritorii de cumpărături simple, prin intermediul unui click. Un alt beneficiu pentru clienți este acela că aceștia vor putea plasa comenzi la produse ce vor fi disponibile în magazinele fizice abia peste o săptămână.
Din oferta Lidl disponibilă în magazinul virtual nu fac parte produsele alimentare, ci doar bunuri de consum precum îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii pentru grădină și jucării etc., acestea fiind livrate clienților în maxim trei zile.
Potrivit declarațiilor unui reprezentant Lidl, în shopul online vor fi disponibile și produsele tematice sau de sezon, cu o frecvență de două ori pe săptămână.
Cei care vor comanda de pe magazinul online Lidl vor plăti începând cu 10 lei (59 CZK) transportul, iar pentru comenzi de peste 180 de lei (1.000 CZK), transportul este gratuit.
Lidl mai are magazine online în Germania, Belgia și Olanda.