dm drogerie markt investește în primele case self-service și într-un concept dmBOX
După investiții de peste 120 de milioane de lei și un avans al afacerilor de 21,74% în anul financiar 2024-2025 (finalizat la 30 septembrie), dm drogerie markt România mizează pe un ritm de creștere double digits și pentru anul viitor și va implementa primele case self service pe plan local alături de introducerea stației de ridicare a comenzilor dmBOX, au anunțat reprezentanții companiei. 
În ultimul an financiar, afacerile dm drogerie markt România au atins valoarea de 2,15 miliarde de lei. La nivel operațional, rețeaua din România a ajuns la 167 de magazine, prin 18 deschideri noi și opt renovări, iar echipa a depășit 2.000 de angajați, dintre care 1.700 femei. În medie, zilnic s-au înregistrat cu 12.000 de clienți mai mult decât în perioada anterioară.
Investițiile totale, de peste 120 milioane lei, au inclus modernizarea sediului central din Timișoara, transformat în Dialogicum, un spațiu dedicat colaborării și transparenței și eficientizarea depozitului. De asemenea, zona Culinarium, destinată angajaților din sediu și depozit, a fost reamenajată pentru a oferi un mediu mai confortabil și plăcut pentru a servi masa.
„În ciuda contextului social și politic dificil am avut o creștere sănătoasă pentru afacerile din România. Inflația noastră internă a fost la maxim jumătate din inflația națională. Piața locală se dezvoltă în continuare foarte puternic. Iar răspunsul nostru este continuarea investițiilor în extindere și dezvoltare. Pentru anul viitor vom avea mai multe deschideri pe plan local. România, datorită importanței în cadrul grupului, are prioritate în strategia investițională. Vom susține investiții mai mari în expansiune și în refresh-ul locațiilor existente”, a declarat Cristian Crișan, Administrator dm România.
Totodată, ca parte a bugetului de investiții pentru anul viitor compania va aloca 1,5-1,6 milioane de euro în infrastructura IT și hardware, incluzând aici implementarea primelor case self-service și lansarea conceptului dmBOX pe plan loca, a afirmat Cristina Josan, Manager Financiar și IT dm România.
”Primele case self-service vor fi introduse pentru început în cinci magazine din Timișoara și ulterior vom dezvolta proiectul la nivel național. De asemenea, vom avea un proiect-pilot dmBOX”, a spus Cristina Josan.
De asemenea, serviciile logistice și IT joacă un rol esențial în strategia omnichannel a dm, care integrează magazinele fizice și serviciile digitale, inclusiv livrarea la domiciliu. Aplicația „dm-ul meu” a devenit un pilon important al zonei digitale, integrând programul de loialitate dm loyaltybonus. În anul financiar 2024-2025, vânzările online au crescut cu 50%, arată datele dm drogerie markt. Sortimentația este formată din peste 15.000 de articole listate în magazinele fizice și online, dintre care 31 de mărci proprii. De altfel, peste 40% din vânzări este susținut de segmentul private label, cea mai populară în rândul consumatorilor fiind gama Balea. În același timp, compania menține o gamă variată de mărci de producător, care ocupă aproximativ trei sferturi din spațiul de la raft.
La nivel de grup, cifra de afaceri pentru ultimul an financiar a crescut cu 8,2% față de anul anterior, până la 19,1 miliarde de euro. dm este prezent în 14 țări din Europa, având un total de 93.426 angajați. Compania s-a extins în intervalul menționat cu 73 de magazine noi, ajungând la un total de 4.189 locații.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar în România este prezentă din 2007.








