Cora extinde serviciul de cumpărături online și la Bacău
Serviciul online cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil şi în orașul Bacău şi în zonele limitrofe, începând cu 3 iulie 2017. Serviciul mai este disponibil în orașele București, Constanţa și Cluj-Napoca.
„Prin deschiderea cora.ro la Bacău, Cora face un nou pas pentru consolidarea shopping-ului online. Spuneam că ne vom concentra pe dezvoltarea acestui segment, care are un mare potenţial şi în România. Bacău este un oraş important pentru grupul nostru, suntem aici din 2012 şi credem că ne-am integrat frumos în comunitatea locală. Mă bucur că suntem în grafic, nu ne oprim aici şi ne dorim să activăm, in timp, acest serviciu în toate cele 11 magazine Cora din ţară”, a spus Thierry Destailleur, directorul general al Cora România.
Serviciul acoperă municipiul Bacău, precum şi localităţile Nicolae Bălcescu, Lilieci, Hemeiuş, Mărgineni, Sărata, Măgura, Luizi Călugăra, Letea Veche, Săuceşti, Bogdan Vodă, iar comanda este livrată la domiciliu în schimbul sumei de 15 lei, potrivit reprezentanților Cora România.
Pe site-ul cora.ro sunt listate peste 30.000 de produse, de la fructe şi legume proaspete, produse din carne, peşte, lactate, dulciuri, băuturi, la produse cosmetice, pentru casă şi familie, pentru îngrijirea copiilor şi pet shop.
Cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hypermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, Cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Compania a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 1,74 miliarde de lei, în creștere cu 1,2 % față de anul 2015, însă a înregistrat pierderi de 5,8 milioane de lei.