Carrefour lansează o cartelă virtuală preplătită ca alternativă la roamingul tradițional

Carrefour, în parteneriat cu BICS, un lider global în furnizarea de servicii de comunicații mobile, lansează o nouă soluție inovatoare și accesibilă pentru călătorii: eSIM Travel Data. Această cartelă virtuală preplătită oferă o alternativă flexibilă și accesibilă la roamingul tradițional și le  permite clienților să rămână conectați în peste 100 de țări. esim

„Suntem încântați să introducem eSIM Travel Data pe piața românească. Această nouă soluție răspunde nevoilor tot mai mari ale clienților noștri de a rămâne conectați în timpul călătoriilor, oferindu-le flexibilitate, accesibilitate și o experiență digitală îmbunătățită. Cu eSIM Travel Data, clienții noștri pot explora lumea fără griji, știind că sunt mereu conectați”, a declarat Dragoș Huștiu, Client Services Manager Carrefour România.

În plus,  eSIM Travel Data oferă de o experiență digitală completă, permițând utilizarea  tuturor  aplicațiilor preferate. eSIM Travel Data permite flexibilitate în muncă pentru nomazii digitali, momente speciale împărtășite online cu prietenii și familia, navigarea cu ușurință în orașe noi cu ajutorul aplicațiilor GPS și accesibilitate.

Cum funcționează?

  1. Verifică compatibilitatea: Asigură-te că dispozitivul tău este compatibil cu tehnologia eSIM și este deblocat. Consultă lista de dispozitive compatibile aici.
  2. Alege planul potrivit: Selectează țara de destinație și optează pentru un plan de date care se potrivește nevoilor tale.
  3. Instalează eSIM-ul: Scanează codul QR primit după achiziționare pentru a adăuga eSIM-ul pe telefonul tău. Vei primi instrucțiuni imediat și pașii simpli pe care trebuie să îi urmezi.
  4. Activează eSIM-ul: La destinație, activează roamingul și selectează eSIM-ul ca sursă de date mobile. Telefonul se va conecta automat la o rețea locală.

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor România Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

BICS, parte a grupului Proximus, are sediul central în Bruxelles, cu o prezență puternică în Africa, Americi, Asia, Europa și Orientul Mijlociu.

Carrefour deschide primul hipermarket din Bacău
Carrefour deschide primul hipermarket din Bacău
Carrefour România inaugurează oficial primul hipermarket din Bacău, în cadrul centrului comercial Supernova. Ca urmare a integrării magazinelor...
Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora
Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora
În luna aprilie, Carrefour România și Bringo lansează „Pachetul cu Dor” și invită românii de pretutindeni să-i surprindă pe cei dragi...
Carrefour intră în parteneriat cu Tazz
Carrefour intră în parteneriat cu Tazz
Carrefour România, retailerul francez omnichannel cu cea mai mare amprentă de furnizori locali, încheie un parteneriat strategic cu Tazz. Lansat...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...