BuzzLiveShopping, o nouă opțiune de shopping online live prin streaming simultan pe mai multe platforme
BuzzStore a lansat noul serviciu BuzzLiveShopping, în parteneriat cu Streams.live, un nou mod de shopping online live prin intermediul streamingului simultan pe mai multe platforme: YouTube, web, Facebook și Instagram.
Primul eveniment a fost dedicat lansării noii game de îngrijire a tenului, Elixir Botanique de la Yves Rocher.
“Cu acest nou serviciu, BuzzStore, agenție de comunicare prezentă din 2013 pe piață, mai înregistrează o premieră în România – prima sesiune de live shopping pe platformele digitale pentru o gamă de produse FMCG”, spune Adelina Pasat, co-fondator și Managing Director al agenției.
Conform informațiilor Streams.live, piața de Live Stream Shopping are un potențial imens și este previzionată să ajungă la 23 de miliarde de dolari în 2023, doar în Statele Unite, și la 474 de miliarde de dolari în China. La nivel european, 70% dintre consumatori sunt interesați de achizitionarea produselor prin intermediul sesiunilor de live shopping.
Succesul acestei tehnologii are la bază interactivitatea dintre brand și consumator, aspect tot mai important în industria de retail. Comercianții online și retailerii se pot conecta mult mai ușor și autentic cu audiența lor, prin video-uri live online, oferindu-le posibilitatea să cumpere fără să părăsească sesiunea video, adesea beneficiind și de avantaje suplimentare pe perioada evenimentului.