BuzzLiveShopping, o nouă opțiune de shopping online live prin streaming simultan pe mai multe platforme

BuzzStore a lansat noul serviciu BuzzLiveShopping, în parteneriat cu Streams.live, un nou mod de shopping online live prin intermediul streamingului simultan pe mai multe platforme: YouTube, web, Facebook și Instagram. BuzzLiveShopping, o nouă opțiune de shopping online live prin streaming simultan pe mai multe platforme

Primul eveniment a fost dedicat lansării noii game de îngrijire a tenului, Elixir Botanique de la Yves Rocher.

“Cu acest nou serviciu, BuzzStore, agenție de comunicare prezentă din 2013 pe piață, mai înregistrează o premieră în România – prima sesiune de live shopping pe platformele digitale pentru o gamă de produse FMCG”, spune Adelina Pasat, co-fondator și Managing Director al agenției.

Conform informațiilor Streams.live, piața de Live Stream Shopping are un potențial imens și este previzionată să ajungă la 23 de miliarde de dolari în 2023, doar în Statele Unite, și la 474 de miliarde de dolari în China. La nivel european, 70% dintre consumatori sunt interesați de achizitionarea produselor prin intermediul sesiunilor de live shopping.

Succesul acestei tehnologii are la bază interactivitatea dintre brand și consumator, aspect tot mai important în industria de retail. Comercianții online și retailerii se pot conecta mult mai ușor și autentic cu audiența lor, prin video-uri live online, oferindu-le posibilitatea să cumpere fără să părăsească sesiunea video, adesea beneficiind și de avantaje suplimentare pe perioada evenimentului.

Tendințele revoluției comerciale și a plăților electronice în 2024
Tendințele revoluției comerciale și a plăților electronice în 2024
Indiferent de direcția economiei globale, afacerile de toate dimensiunile adoptă inițiative pentru facilitarea proceselor de plată, implementând...
Tendințe în comerțul online pentru anul viitor
Tendințe în comerțul online pentru anul viitor
După un 2023 în care piața românească de comerț online a continuat să se dezvolte, cuvântul cheie pentru investitorii în acest sector fiind...
Live Stream Shopping-ul începe să ia amploare și pe plan local
Live Stream Shopping-ul începe să ia amploare și pe plan local
E-commerce-ul mondial se află într-o creștere continuă de ani de zile, iar noile tehnologii care creează o interacțiune directă și...
Auchan, parteneriat cu VTEX pentru dezvoltarea magazinului online
Auchan, parteneriat cu VTEX pentru dezvoltarea magazinului online
Auchan România demarează un parteneriat cu VTEX, platforma enterprise de comerț digital, prin care va integra noi funcționalități pentru...
Live Shopping, Direct-to-Consumer și comerțul conversațional, printre cele mai importante tendințe în e-commerce în 2022
Live Shopping, Direct-to-Consumer și comerțul conversațional, printre cele mai importante tendințe în e-commerce în 2022
Cele mai importante tendințe tehnologice din industria de e-commerce în 2022 vor include sesiunile de live-shopping, modelul de vânzare direct...
Cum se apropie companiile de clienți fără a încălca regulile de distanțare
Cum se apropie companiile de clienți fără a încălca regulile de distanțare
Articol de opinie semnat de Oana Buhăescu, Director Audit, Deloitte România Criza sanitară generată de pandemia de COVID-19 a exercitat o...