FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Studiu: Reputația berii în rândul femeilor crește semnificativ

Studiu: Reputația berii în rândul femeilor crește semnificativ

Reputația berii în România a crescut cu peste 6 procente din 2018 în 2020, potrivit studiului Reputation RepTrak® Pulse realizat de Berarii Europei în 29 de state europene. Dintre toate categoriile de băuturi alcoolice analizate în studiu, berea și industria berii se bucură de cea mai bună reputație în țara noastră și în Polonia.

Preferința românilor pentru bere s-a tradus printr-o îmbunătățire semnificativă a performanței tuturor factorilor de reputație, cu rezultate foarte bune în special la indicatorii legați de autenticitate și calitate, precum și la cei referitori la gust și varietate: istorie îndelungată, calitatea ingredientelor naturale din care este fabricată, gust excelent, gama variată de produse, alegerea perfectă pentru orice ocazie, momente bune cu prietenii.

Deși berea continuă să aibă mai mulți adepți în rândul bărbaților, din ce în ce mai multe femei apreciază această băutură. Categoria și-a îmbunătățit reputația în ultimii doi ani cu 8 puncte, ajungând la o favorabilitate de 79, pe o scală de la 0 la 100. La nivel european, România se situează în top 3 în ceea ce privește reputația de care se bucură berea printre femei.

“Berea este o băutură potrivită atât pentru bărbați, cât și pentru femei. De aceea, ne bucură să vedem că reputația berii în rândul femeilor crește semnificativ și că se apropie de nivelul de favorabilitate înregistrat în rândul bărbaților. Aceasta arată că în ultimii ani producătorii de bere și-au adaptat portofoliile de produse la preferințele și gusturile tuturor categoriilor de consumatori.”, declară Julia Leferman, director general al Asociației Berarii României.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

România se situează în top trei între țările europene atunci când vine vorba despre cultura moderației în consumul de bere, iar reputația producătorilor de bere din România s-a îmbunătățit în ultimii doi ani.

Ei au obținut rezultate foarte bune la indicatorii privind performanța, contribuțiile economice pozitive și crearea de locuri de muncă. În plus, românii afirmă că industria berii este inovatoare, cu o viziune clară asupra viitorului, care oferă produse de înaltă calitate și care este dedicată campaniilor care încurajează un consum responsabil de alcool.

Peste 70% dintre românii care cunoșteau inițiativele producătorilor de bere ca răspuns la criza Covid-19 le-au considerat potrivite, deoarece au încurajat consumatorii să fie solidari cu sectorul ospitalității.

Reputation RepTrak® Pulse este un studiu realizat online, pe 520 de respondenți în cazul României. La nivel european, cercetarea se desfășoară la fiecare 2 ani, începând cu 2016. Datele celui mai recent val au fost colectate în octombrie 2020, într-un moment în care se aplicau noi restricții în toată Europa.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content