FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Sovata, noul punct pe harta extinderii Lidl România

Sovata, noul punct pe harta extinderii Lidl România

Liderul pieței locale de retail continuă investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Sovata, județul Mureș. Noua unitate comercială se află pe strada Primăverii, nr. 85-89, și are o suprafață de vânzare de peste 1.300 de metri pătrați.

Noul magazin dispune de aproximativ 110 locuri de parcare, precum și de o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.

„Inaugurarea magazinului Lidl din Sovata continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse la cel mai bun raport calitate-preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, declară reprezentanții retailerului.

Orarul de funcționare al magazinului va fi de luni până sâmbătă, între 7:30 și 21:00, iar duminică între 8:00 și 20:00.

Lidl optimizează constant formatul magazinelor astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Sovata dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare, ori stația de încărcare pentru automobile electrice.

Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul, intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 31% față de 2019.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content