FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Schimbări în administrarea grupului Carrefour

Schimbări în administrarea grupului Carrefour

După ce la jumătatea acestui an au apărut primele informații potrivit cărora retailerul francez ia în calcul vânzarea operațiunilor din Taiwan și Polonia în vederea reorganizării businessului, apar și primele modificări la nivel decizional.

Doi reprezentanți ai Financiere Agache, Alexandre Arnault și Nicolas Bazire, au demisionat din funcția de membri al Consiliului de Administrație.

Deciziile acestora vin la doar o săptămână după ce miliardarul francez Bernard Arnault și-a vândut participația de 5,7% la Carrefour, prin intermediul Financiere Agache - holdingul său, în schimbul a 724 de milioane de euro, potrivit datelor Reuters.

După ce a luat act de demisiile celor doi, Consiliul de Administrația al retailerului a anunțat că îl va coopta pe Arthur Sadoun ca membru independent pentru a acoperi mandatul lui Nicolas Bazire, adică până la finalul exercițiului financiar din 2023.

„Consiliul de administrație a luat act de demisia lui Alexandre Arnault și a lui Nicolas Bazire și l-a cooptat pe Arthur Sadoun ca nou director. Aș dori să îi mulțumesc cu căldură lui Alexandre Arnault și Nicolas Bazire pentru contribuția lor activă la munca consiliului și pentru contribuția esențială la transformarea grupului. Sunt încântat de cooptarea în consiliul de administrație a lui Arthur Sadoun, al cărui profil internațional, experiență în transformarea afacerilor și expertiză digitală vor fi active valoroase pentru a accelera aplicarea planului nostru strategic", a spus Alexandre Bompard, Președinte și CEO al grupului Carrefour, citat de MarketWatch.


Citește și

După 19 ani, Anca Damour pleacă de la Carrefour

Carrefour România numește un francez la vârful departamentului de achiziții și supply chain


Arthur Sadoun, în vârstă de 50 de ani, este președinte și CEO al Publicis Groupe, al treilea cel mai mare grup de comunicații din lume. Acesta și-a început cariera în Chile, unde a fondat propria agenție de publicitate pe care ulterior a vândut-o către BBDO / Chile. S-a întors și Franța în 1997 și s-a alăturat rețelei TBWA (Omnicom Group) în calitate de Director Internațional de Planificare Strategică și a fost numit CEO al TBWA / Paris în 2003. Sub conducerea sa și timp de patru ani consecutivi, TBWA / Paris a primit titlul de „Agenția Anului” la Festivalul Internațional de Creativitate de la Cannes.

Cu o rețea multi-format de peste 13.000 de magazine în mai bine de 30 de țări, Carrefour Group este unul dintre cei mai importanți retaileri din lume, cu peste 320 de mii de angajați în subordine. În 2020, compania a înregistrat rulaje de 78,6 miliarde de euro, în creștere cu aproape 8% față de 2019.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content