FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Rezultatele Coca-Cola la nivel global, afectate de restricțiile sociale impuse de pandemie

Rezultatele Coca-Cola la nivel global, afectate de restricțiile sociale impuse de pandemie

Limitările impuse de criza sanitară pentru tot ce înseamnă out-of-home business au marcat în 2020 pe toate continentele vânzările Coca-Cola Co., cel mai important jucător din industria globală a băuturilor răcoritoare.

Compania depinde de canalele de vânzare non-retail pentru o treime din vânzările sale, iar închiderea restaurantelor și cinematografelor, precum și anularea evenimentelor, i-au afectat considerabil rezultatele financiare. Astfel, în trimestrul patru din anul trecut vânzările au scăzut cu 5%, până la 8,61 miliarde de dolari.  

Oficialii companiei au explicat că performanțele anuale au fost influențate negativ de mixul de canale de vânzare, ținând cont că segmentul out-of-home, unde Coca-Cola deține o cotă mare de piață, rămâne sub presiune. Vânzările totale pe 2020 s-au micșorat cu 11%, până la 33 miliarde de dolari. În volum, scăderea a fost de 6%, cele mai afectate divizii fiind apele (-11%), dar și ceaiul și cafeaua (-17%).

În aceste condiții, Coca-Cola a accelerat restructurarea forței de muncă, dar și a portofoliului de băuturi. La sfârșitul anului trecut, compania a anunțat că va renunța la 11% din angajați la nivel global, iar numărul de branduri va fi redus la circa 200.

Reprezentanții companiei se așteaptă ca și prima parte din acest an să fie plină de provocări, întrucât campania de vaccinare nu avansează în același ritm în toate țările din lume. De asemenea, ei estimează că veniturile totale pe 2021 vor atinge nivelul celor înregistrate în 2019.

 

 

 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content