FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Rețeaua LaDoiPași, deținută de Metro, a ajuns la 1.470 de magazine

Rețeaua LaDoiPași, deținută de Metro, a ajuns la 1.470 de magazine

LaDoiPași, rețeaua de magazine în sistem de franciză deținută de Metro Cash&Carry, a continuat să se extindă într-un ritm alert, iar anul trecut a reușit să atragă 360 de noi antreprenori independenți. LaDoiPași numără în prezent peste 1.470 de unități în toată țara.

METRO Cash & Carry România aniversează anul acesta 25 de ani de la deschiderea primului magazin de tip cash & carry pe piața locală. Pionier al comerțului modern, compania deservește astăzi peste 500.000 de clienți profesioniști în toată țara, revânzători, HoReCa si alte companii, operează unul dintre cele mai mari centre logistice din România la Ștefănestii de Jos, care a necesitat o investiție în valoare de peste 40 de milioane de euro și a dezvoltat cea mai mare comunitate de antreprenori din comerțul de proximitate, care numără astăzi peste 1.470 de magazine sub franciza LaDoiPași.

În fața schimbărilor majore provocate de contextul pandemic, METRO Cash & Carry a adoptat imediat abordarea de tip ,,digital first” și a dezvoltat soluții optime pentru partenerii săi. Astfel a luat naștere DISH, o platformă care oferă soluții digitale dezvoltate cu sprijinul antreprenorilor din industria ospitalității, pentru a asigura vizibilitatea online și a crește eficiența afacerii. Utilizarea acestor soluții digitale asigură relevanță în mediul online pentru companiile HoReCa, unde majoritatea clienților caută și cumpără produse.

După lansarea de anul trecut a platformei de livrare MSHOP prin care clienții HoReCa pot comanda online produsele de care au nevoie, compania a anunțat lansarea oficială a aplicației METRO, unul din cele mai importante proiecte dezvoltate de companie și în România anul acesta, care oferă soluții inovatoare menite să susțină afacerile independente, printre care: lista de cumpărături digitală cu produsele disponibile în magazin, toate facturile în format digital, cardul METRO direct în telefon sau balanța punctelor de loialitate.

METRO Cash & Carry a intrat pe piața locală în octombrie 1996, fiind primul comerciant care a adus în România sistemul de vânzare cash&carry, singura formă de comerț cu ridicata de la noi din țară la vremea respectivă.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content