FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Rețeaua LaDoiPași ajunge la 800 de magazine

Rețeaua LaDoiPași ajunge la 800 de magazine

LaDoiPași, programul de franciză dezvoltat de Metro Cash & Carry, a ajuns la 800 de magazine. De la începutul anului și până în prezent, retailerul a mai adăugat 55 de unități în rețea, iar targetul setat este atingerea pragului de 2.000 de magazine până în 2020.

Metro Cash & Carry a anunțat repoziționarea formatului de proximitate LaDoiPași ca franciză independentă în 2017 și, doar anul trecut, a deschis 300 de locații noi.

“Obiectivul principal pe 2019 este o relație cât mai apropiată de partenerii noștri, care să răspundă la nevoile comunității într-o manieră profitabilă, dar și menținerea unui ritm optim de creștere a francizei, care să asigure atingerea obiectivului pe termen mediu de 2.000 de magazine. Metro este, cu brandul LaDoiPași, liderul segmentului de proximitate din România și ne propunem să ne menținem această poziție, cu un model de business sustenabil, personalizat pe nevoile antreprenorilor și specificul comunităților pe care le deservesc”, declara anterior Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing Metro Cash & Carry România.

Metro Cash & Carry a lansat conceptul LaDoiPași pe piața locală în 2012. Alături de Metro Cash & Carry, cei mai mari jucători pe segmentul de proximitate sunt în acest moment rețelele Profi (care activează în această zonă cu toate cele trei formate – Profi, Profi City și Profi Loco), Carrefour (Express, Express Orange, Contact), Mega Image (Shop&Go), Lagardere Travel Retail (1 Minute, Hub Conveniece) și Auchan (MyAuchan).

Metro Cash & Carry România a înregistrat în anul financiar 2017 o cifră de afaceri de 4,72 miliarde de lei, în creștere cu 8% față de anul 2016, potrivit datelor raportate de companie la Ministerul de Finanțe.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content