Rețeaua Diana își consolidează poziția în topul jucătorilor locali, în 2020
Rețeaua de magazine Diana, unul dintre cei mai importanți retaileri independenți care activează pe piața locală, a raportat pentru anul 2020 o cifră de afaceri de 247,50 milioane de lei, marcând un avans de 12% prin comparație cu anul precedent. Astfel, compania își consolidează poziția în topul retailerilor locali, ocupând poziția a treia în clasament, după Unicarm și Annabella.
Și în termeni de profit compania a bifat rezultate pe plus, retailerul raportând un rezultat net de 7,11 milioane de lei, în creștere față de anul precedent, când profitul net a fost de 6,81 milioane de lei.
Retailerul opera la finalul anului trecut 62 de magazine, în 6 județe, iar bugetul de investiții s-a ridicat la 1 milion de euro. Rețeaua de magazine și-a majorat ponderea în totalul cifrei de afaceri, grupul raportând pentru 2020 o cifră de afaceri de 555,27 de milioane de lei.
Rețeaua Diana, parte din compania omonimă înființată în aprilie 1991 de către antreprenorul român Dumitru Crăciunescu, se află în topul celor mai puternice rețele independente din România.
Cum arată clasamentul LKA în 2020 aflați într-o analiză extinsă care va fi publicată în ediția de iulie a revistei Progresiv.
Adaugă comentariu nou