Zuluff pariază pe retailul fizic și deschide un flagship store în Capitală

La aproape trei ani de la lansarea brandului de scutece pentru copii Zuluff pe piața locală, Ana Voicu, antreprenoarea din spatele businessului, a inaugurat un flagship store sub același brand. Magazinul Zuluff a presupus o investiție în spațiu de doar 5.000 de euro și dincolo de componenta financiară, principalul său scop este de a fi un spațiu de interacțiune directă cu consumatorii și cumpărătorii.

”Noi suntem prezenți online încă de la lansarea Zuluff și după doi ani de interacțiune online cu cumpărătorii ne-am dat seama că feedbackul este fie extrem de pozitiv, fie negativ. Așa că am gândit acest spațiu unde să putem sta de vorbă cu clienții și să înțelegem nevoile lor”, a precizat Ana Voicu. De la idee și până la inaugurare a durat aproape un an și asta pentru că totul a fost făcut în familie. ”Nu exista o presiune din punct de vedere timp, mai ales că eram încă în pandemie, așa că am optat pentru varianta de a dezvolta totul prin forțe proprii, lucru care s-a tradus printr-o investiție minimă”, mai punctează Ana.

Situat pe Strada Frumoasă, nr. 52, la câțiva pași de Calea Victoriei, magazinul Zuluff pune la dispoziția clienților atât produsele din portofoliul Zuluff - scutece, jucării pentru dentiție și produse pentru îngrijirea pielii, dar și produse complementare, realizate de producători români din categoriile de textile, jucării sau accesorii pentru masă.

”Sortimentația a fost construită în principal în jurul scutecelor Zuluff, însă la raft și-au făcut loc și scutecele reutilizabile pentru care da, piața poate nu e încă pregătită, dar este un segment de produse la care noi ținem și care este în acord cu principiile Zuluff. În plus, avem accesorii pentru hrănit copii, dar și hăinuțe din materiale naturale, toate realizate de producători locali”, spune antreprenoarea.

Zuluff în viitor: listarea pe alte piețe și intrarea în categorii noi

Primele zile de la deschiderea flagship store-ului Zuluff au venit cu rezultate bune, însă pentru Ana Voicu, cifrele generate de această divizie de business sunt pe locul al doilea.

”Eu cred în continuare în retailul fizic și în puterea acestui canal de vânzare. În prezent 60% din vânzările noastre sunt realizate prin partenerii noștri din retailul fizic și dacă până anul trecut dm drogerie markt era cel mai mare client al nostru, după listarea în Farmacia Tei, clasamentul s-a schimbat. Pe termen mediu, mă aștept ca magazinul Zuluff să genereze vânzări similare cu cât vindem online în Capitală”, spune fondatoarea Zuluff.

Cât despre planurile pentru viitor, Ana pregătește lansarea Zuluff în categoria de șervețele umede, dar și inaugurarea unor platforme de vânzare online pe piețele externe. ”Am primit de-a lungul timpului o mulțime de solicitări de la mame care nu locuiesc în România și care își doresc produsele Zuluff. Astfel că aceasta ar fi una dintre prioritățile pentru viitor. Apoi, dacă vorbim despre viitorul mai îndepărtat, iau în calcul intrarea în categoria de produse pentru igienă feminină”, spune antreprenoarea.

Pentru anul acesta businessul Zuluff ar trebui să atingă pragul de 1,5 milioane de lei, marcând un plus de 50% față de 2021. ”Primele trei luni ale lui 2022 au venit cu un plus de peste 70% față de aceeași perioadă a anului trecut, însă mă aștept ca ritmul de creștere să fie ușor mai jos până la finalul anului. Performanța a fost susținută de lansarea Zuluff Pants, care în mai puțin de un an de la lansare și cu doar 3 SKU-uri, a ajuns să reprezintă 60% din totalul vânzărilor Zuluff”, concluzionează Ana Voicu.

Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
Daniela Jordanovski, dm România: Am învățat că se poate și fără promoții excesive, având doar o strategie de pricing fixă
Daniela Jordanovski, dm România: Am învățat că se poate și fără promoții excesive, având doar o strategie de pricing fixă
După o creștere de peste 31% a cifrei de afaceri în 2022, dm drogerie markt vizează un ritm cel puțin asemănător în 2023, iar rezultatele din...
Ce planuri are Ototo, un concept de retail inovator care crește ca-n povești
Ce planuri are Ototo, un concept de retail inovator care crește ca-n povești
La puțin peste un an de la lansarea Ototo pe piață, Ana Tanasă, co-fondatoarea conceptului de retail care redefinește experiența de cumpărare,...
Ana Voicu, Zuluff: În antreprenoriat, răbdarea este calea spre reușită
Ana Voicu, Zuluff: În antreprenoriat, răbdarea este calea spre reușită
Curajul, reziliența, încrederea și pasiunea sunt doar câteva dintre trăsăturile care definesc un antreprenor de succes, consideră Ana Voicu,...