ZebraPay devine SelfPay și țintește un plus de 70% al afacerilor anul acesta
ZebraPay, companie de tehnologie specializată în furnizarea de soluții de plată de tip self-service, devine SelfPay, în urma unui proces de rebranding care reprezintă o investiție de 350.000 de euro. Pentru acest an, cifra de afaceri a companiei ar putea crește cu 70%.
Prin noua identitate a companiei conceptul de terminale de plată a fost transformat în stații de plată, prin care clienții din 750 de localități din țară pot face plățile pentru peste 100 de servicii regionale, naționale și internaționale.
„Businessul nostru a trecut la nivelul următor, așa că am simțit nevoia de schimbare pentru a ne diferenția mai clar față de competiție. Noua identitate de brand, adăugarea de servicii noi și conceptul de «stație de plată», mult mai ușor de identificat în rândul clienților noștri, ne determină să anticipăm în 2018 o creștere de cel puțin 70% a cifrei de afaceri și a numărului de tranzacții comparativ cu anul trecut”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.
Cifra de afaceri înregistrată a crescut cu 26,7% în anul 2017 în comparație cu anul precedent și a atins nivelul de 66,3 milioane de lei.
În anul 2017, compania a procesat plăți în valoare de 653,3 milioane lei, înregistrând o creștere de 33% față de anul precedent. Numărul de tranzacții procesate anul trecut a crescut cu 19%, de la 6,3 milioane în 2016, la 7,5 milioane în 2017.
Rețeaua SelfPay cuprinde 3.000 de stații de plată, amplasate în peste 750 de localități din țară, printre retailerii cu care colaborează compania regăsindu-se Kaufland, Auchan sau Profi.
Printre serviciile oferite se numără plăți facturi, rovinietă, rate credit, plăți întreținere, reîncărcare eletronică, plăți online, e-money, donații, bilete de tren și bilete la spectacole.