Walmart intră în competiție cu Amazon Prime
Retailerul american Walmart va lansa un abonament anual, încercând astfel să intre în competiție directă cu Amazon Prime, sistemul de abonamente prin care gigantul din e-commerce oferă livrare rapidă, acces la servicii de streaming și alte beneficii.
Clienții Walmart pot opta, în prezent, pentru un serviciu de livrare gratuită denumit Delivery Unlimited. Astfel, cei care achită 98 de dolari pe an beneficiază de livrare gratuită de la peste 1.600 de magazine Walmart participante. Noul abonament care se va lansa în martie, denumit Walmart+, va fi o extensie a serviciului deja existent, scriu cei de la Chain Store Age. Nu se cunosc detalii referitoare la tarife.
Abonamentul Prime standard oferit de Amazon costă 119 dolari pe an, oferind însă și posibilitatea personalizării acestora. Numărul abonaților a ajuns, în 2020, la 150 de milioane la nivel global. Compania de cercetare eMarketer a prezentat un studiu din care reiese că vânzările prin Amazon Prime reprezintă aproximativ 40% din piața americană de e-commerce.