Vegis.ro, afaceri de 4,2 mil. euro și investiții de 250.000 de euro într-un nou depozit

Anul trecut românii s-au orientat tot mai mult spre produse naturiste și bio, trend ce se menține și în 2021, anunță Vegis.ro. Astfel, 2020 a adus o creștere de 43% a cifrei de afaceri față de anul anterior, magazinul online depășind pragul de 4,2 milioane de euro. Pentru 2021, Vegis.ro are în plan investiții de 250.000 de euro, orientate către mutarea într-un nou depozit, ce va asigura menținerea unui stoc mai mare de produse. Vegis.ro, afaceri de 4,2 mil. euro și investiții de 250.000 de euro într-un nou depozit

 

Categoriile de produse care au cunoscut creșteri considerabile în 2020 au fost cele apicole, alimentele bio, suplimentele, cosmeticele și detergenții bio. Interesul românilor pentru un stil de viață mai sănătos și mai orientat către natură s-a reflectat și în numărul mediu de produse incluse într-o comandă – mai mare cu 20% față de 2019 -, cât și în valoarea medie a acesteia, care a crescut cu 15% față de perioada pre-pandemie. De asemenea, numărul clienților noi care au ales produse naturiste de pe Vegis.ro pentru a-și susține imunitatea a crescut cu 50% în 2020 față de 2019.

"Anul trecut, publicul care a făcut achiziții în mediul digital a fost mai informat și mai atent la alegerile sale, dar mai ales mai conștient la impactul produselor consumate asupra sănătății. Am remarcat și o creștere a procentului de clienți tineri, din segmentul 18-25 de ani, dar și o diversificare a comenzilor în sensul achiziției de produse mai variate și destinate întregii familii. Comportamentul adaptat la noul context se menține și în 2021, primul trimestru fiind marcat de o creștere consistentă, cu aceleași caracteristici de consum", a precizat Mihai Bucuroiu, director general și fondator Vegis.ro.

În 2020, media comenzilor zilnice a fost de 400, iar cea mai activă zi din acest punct de vedere a fost Black Friday, când s-au înregistrat 1.500 de comenzi. Dinamica se menține și în 2021, iar începutul de an este chiar mai puternic decât în 2020, cu creșteri lunare medii de 20%.

Vegis.ro, investiții de 250.000 de euro 

Vegis.ro își propune ca în 2021 să investească atât într-un nou depozit, ce va permite o creștere a volumului de produse în stoc, cât și în optimizarea capacității de procesare rapidă a comenzilor. De altfel, unul dintre diferențiatorii Vegis.ro este că toate produsele din portofoliu sunt în stoc, ceea ce asigură livrare rapidă – în 24 - 48 de ore de la confirmarea comenzii. Bugetul total alocat investiției se ridică la 250.000 de euro.

Segmentul nostru de piață a fost printre cele mai active în online în 2020. Diversificarea continuă a portofoliului a reprezentat un motor important de atragere a consumatorilor către produsele naturiste de pe Vegis.ro. Am investit constant în ultimii ani în asigurarea unui stoc diversificat, extins, dinamic. Echipa de achiziții listează zilnic produse, dar, în același timp, suntem atenți la feedbackul clienților și eliminăm produsele care nu au parte de un feedback la fel de bun din partea acestora. Astfel, ne asigurăm că portofoliul nostru este în permanență actualizat și adaptat nevoilor și standardelor clienților noștri", a mai precizat Mihai Bucuroiu.

Vegis.ro este cel mai mare magazin online de produse naturiste din România. Înființat la începutul anului 2012, Vegis.ro comercializează de peste 10 ani produse naturiste, bio sau vegane, pentru cei interesați de un stil de viață sănătos și o nutriție bazată pe produse ecologice și naturale. 

 


 

Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Pe o piață cu o dinamică precum cea a retailului și a bunurilor de larg consum orientarea spre inovație, calitatea produselor oferite și...
Andrei Popescu, Freshful: În ciuda provocărilor, ținta pentru 2023 este dublarea businessului
Andrei Popescu, Freshful: În ciuda provocărilor, ținta pentru 2023 este dublarea businessului
Cu 73.000 de mii de clienți unici la finalul lui 2022, Freshful pariază în continuare pe cartea creșterii, miza pentru anul acesta fiind una...
Vegis.ro, afaceri de 3,8 milioane euro din produse naturale și organice
Vegis.ro, afaceri de 3,8 milioane euro din produse naturale și organice
Vegis.ro, magazin online de produse naturale și organice, marchează 10 ani de existență depășind pragul de 5 milioane de produse livrate....