Un nou concept de retail la Iași: Family Market
Compania Iulius, proprietarul Iulius Mall, extinde businessul și în zona retailului alimentar și anunță un nou concept de magazin. Potrivit companiei, magazinele care vor face parte din rețeaua Family Market vor avea „o puternică amprentă distinctivă a zonelor în care sunt construite și se pliază pe așteptările și necesitățile locuitorilor din zone rezidențiale în expansiune.”
În plus, a fost creată și o platformă online Family Market unde locuitorii pot trimite sugestiile lor de servicii pe care și le doresc la doi pași de casă.
Family Market, un format de retail de mici dimensiuni, va pune accentul pe proximitate, drept urmare proiectele vor fi dezvoltate în centrul unor zone cu densități mari de populație.
Potrivit anunțului făcut de companie, formatul de mici dimensiuni integrează atât un supermarket și un mix personalizat de servicii, cât și parcuri amenajate și spații recreative.
Primul Family Market este în etapa de avizare și autorizare, iar lucrările vor demara în acest an, în funcție de finalizarea acestor demersuri. Este o investiție de peste 6 milioane de euro, în comuna Miroslava, parte din zona Metropolitană a orașului Iași. Locația va avea o suprafață închiriabilă de retail de aproximativ 6.200 mp și, pe lângă un supermarket, spațiul va include un coffee shop, farmacii, florării, saloane de înfrumusețare, spălătorii și brutării.
„Family Market este o premieră în portofoliul companiei, care a dezvoltat proiecte de anvergură, cu un rol determinant în revitalizarea urbană și dezvoltarea orașelor. Dorim să marcăm cei 20 de ani de la inaugurarea primului mall, apropiindu-ne și mai mult de comunități și oferindu-le investiții care să răspundă preocupărilor și așteptărilor lor. Conceptul a apărut ca un răspuns la solicitările venite din partea locuitorilor și, tocmai din acest motiv, mixul de servicii va fi definit de ei”, susține Iulian Dascălu, Președintele companiei Iulius.
Înființat în anul 1991, Iulius are un portofoliu operațional care cuprinde peste 300.000 mp de spații de retail și 146.200 mp de spații office. Din anul 2000, compania a creat rețeaua națională Iulius Mall, cu patru shopping mall-uri regionale (în Iași, Timișoara, Cluj-Napoca, Suceava), precum și ansamblurile mixte Palas Iași și Iulius Town Timișoara.